Kære Bo..
Fra : Ulvir

Dato : 15-05-03 02:04

Sir, I may not agree with what you say, but I shall defend to the
death your right to be a complete asshole..

Voltaire/Ulvir..

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-03 07:23

"Ulvir (slet BHF28)" <augustus@BHF28mail.dk> wrote in message
> Sir, I may not agree with what you say, but I shall defend to the
> death your right to be a complete asshole..
>
> Voltaire/Ulvir..

At vi har en fælles kærlighed til ytringsfrihed, lover godt for,
at debat nok også kan ske sagligt, altså at logik og facts erstattter
røv-ord, som jo var indledningen på tysk folkemord på jøder.

Fra : PerX ...

Dato : 15-05-03 13:51

In article <10529607580.143488050332206@dtext.news.tele.dk>,
augustus@BHF28mail.dk says...
> Sir, I may not agree with what you say, but I shall defend to the
> death your right to be a complete asshole..
>
> Voltaire/Ulvir..

plonk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-05-03 16:20

On Thu, 15 May 2003 14:51:16 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>plonk

Nå Nå :)
sæy furt var og følg den her :
http://www.geocities.co.jp/Milano-Cat/7098/abc.html

Mv.
Bo

Fra : Ulvir

Dato : 15-05-03 17:44

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

>Nå Nå :)
>sæy furt var og følg den her :
>http://www.geocities.co.jp/Milano-Cat/7098/abc.html
>

>Mv.
>Bo

Tak! Tårene trillede da jeg så den. ~{}

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-05-03 20:56

On 15 May 2003 16:44:28 GMT, Ulvir <augustus@Q886Dmail.dk> (slet
Q886D) wrote:

>Tak! Tårene trillede da jeg så den. ~{}

ja den sætter da ligesom tingen i perspektiv :) ?