Re: definition af børnesexmisbrug
Fra : follow up

Dato : 12-05-03 08:31

Dette er en follow-up på den noget frugtesløse debat der kørte for
nogen måneder siden.

På filosofi.net's forum kan i nu se hvordan debatten burde havde
udviklet sig!

Under tråden "er genital kontakt skadelig?" samt "en stille undren"
har filosofferne formået at udlede den konklusion, som i hverken kunne
fatte eller acceptere.

Det højeste stade debatten nåede i dette forum var til personlig hetz
(oven i købet også mod Sokrates - ja hvad ved han om filosofi!) samt
til brugen af udsagnene "jeg har efaring med børn, så jeg har ret".
Årsagen er nok, at følesesmaskiner kun evner at føle (afsky) - ikke at
tænke. Nu kan i tjekke debatten på filosofi.net ud, og så ellers undre
jer til jeres dages ende. At forstå, vil i nok aldrig komme til.

Fra : PerX ...

Dato : 12-05-03 17:27

In article <a6jubvsitbd3l7vpcbpdsng1hihodceqr5@4ax.com>,
jonlol@worldonline.dk says...
> Dette er en follow-up på den noget frugtesløse debat der kørte for
> nogen måneder siden.

En hver form for debat er stort set frugtesløs, det er derfor man bruger
magt, don't know you.

> På filosofi.net's forum kan i nu se hvordan debatten burde havde
> udviklet sig!

Uha, med sådan en linie: Nej tak.