Strandsex Lør 31 maj - alle smukke og slan~
Fra : Pernille og Christin~

Dato : 10-05-03 02:07

Så er det sommer igen, og strandsexklubben afholder igen i år sexparty på
stranden.

Det sker Lørdag 31 maj 2003 kl.15 på Tisvilde strand lige ved redningsposten
til venstre ved den store P-plads.

Vi knepper løs fra kl.16 når gamle og børn har forladt stranden.

Alle unge slanke og flotte mennesker er velkomne. I må gerne være helt op
til 40 år blot i ligner og opfører jeg Jer som unge. Vi forventer ligesom
tidligere år at der er dobbelt så mange piger som mænd. Så mændene må være
udholdende og veludrustede og det er et krav at I er nogle høje lækre
muskuløse solbrune tyre, med charme og udstråling
INGEN fedladne klamme fyre med små pikke eller anoreksifyre med minusrøv -
TAK. Fyrene SKAL være over 190cm og veje mindst 90kg trimmet og med
vaskebræt og lækker numse. Uhhhh - vi glæder os til at få pik

Pigerne skal have store naturlige bryster, hvepsetalje, fyldig pæreformet
struttende numse, solbrune over hele kroppen, og ellers være smukke og åbne
og liderlige og have lyst til at sprede benene og få pik i kilometervis.

Kærlig hilsen pigerne
Vi kneppes ved

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-05-03 03:08

"Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> skrev :

>Så er det sommer igen, og strandsexklubben afholder igen i år sexparty på
>stranden.

Dit indlæg har ikke noget at gøre dk.snak.seksualitet, brug
news:dk.opslag.personlige til den slags - tak.

Uddrag af gruppens fundats på
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet :

Annoncering af enhver art og filattachements er ikke tilladt i
gruppen. Henholdsvis dk.opslag.personlig,
dk.opslag.internet eller markedshierarkiet og
dk.binaer.erotik, det er naturligvis tilladt at
fortælle at man har lagt billeder i de binære grupper, hvis
billederne ellers falder inden for rammerne af gruppen.

Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-05-03 09:04

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Dit indlæg har ikke noget at gøre dk.snak.seksualitet, brug
> news:dk.opslag.personlige til den slags - tak.

Selvfølgelig har det da det !
Lige så meget som indbydelse til dss fester og
lykkeønskninger ved jul, bryllupper, barsel og fødselsdage.
Vi kalder det da bare et "alternativt outdoor dss party" ?

--
Ejvind

Fra : Pernille og Christin~

Dato : 10-05-03 11:44

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Vi kalder det da bare et "alternativt outdoor dss party" ?

Vi vil frabede os de typer som typisk dukker op gennem disse kontaktklubber
for folk som ikke kan finde partner i det virkelige liv. De er alle meget
kiksede og det vil fuldstændigt ødelægge vores sexparty hvis der render
sådanne misfostre rundt.

Sexfesten ER KUN for smukke succesfulde mennesker. I må forstå at det er en
sexfest og ikke en kommunal ordning for hjemløse eller et rekreationshjem på
udflugt. Vi har nogle regler i vore klub som bl.a. gør at tumperne skulle
blive frasorteret.

Hilsen Christina

Fra : PerX ...

Dato : 10-05-03 17:18

In article <L%4va.56536$y3.4065208@news010.worldonline.dk>,
strandsex@hotmail-x.com says...
> Sexfesten ER KUN for smukke succesfulde mennesker.

Med en IQ marginalt større end en død rotte.

Fra : Gitte

Dato : 12-05-03 17:39

Hej

>Med en IQ marginalt større end en død rotte.

Nu er du næsten for flink....

MVH
Gitte

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-05-03 17:29

Pernille og Christina wrote:

> Vi vil frabede os de typer som typisk dukker op gennem disse
> kontaktklubber for folk som ikke kan finde partner i det virkelige
> liv.

Du siger altså at du driver en kontaktklub for typer, som ikke kan
finde en partner i det virkelige liv og helst vil frabede dig at der
dukker andre som dig selv op?

> De er alle meget kiksede og det vil fuldstændigt ødelægge vores
> sexparty hvis der render sådanne misfostre rundt.

Selvfølgelig er de det - misfostre kan ødelægge enhver god fest - spørg
bare herinde hvad der plejer at ske til deres DSS fester.

> Sexfesten ER KUN for smukke succesfulde mennesker.

Hvorfor poster du så dit indlæg herinde?

Du må sgu da være mere end ualmindeligt tungnem hvis du tror at der
findes andet end tumpede misfostre i DSS.

> I må forstå at det er en sexfest og ikke en kommunal ordning for
> hjemløse eller et rekreationshjem på udflugt.

Det er også sjældent set at kommuner afholder sexfester - men det skal
ikke komme imellem os.

> Vi har nogle regler i vore klub som bl.a. gør at tumperne skulle
> blive frasorteret.

Det virker ikke helt efter hensigten kan jeg se.

/Peter

Fra : Pernille og Christin~

Dato : 11-05-03 21:54

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> wrote in message

> Du siger altså at du driver en kontaktklub for typer, som ikke kan
> finde en partner i det virkelige liv og helst vil frabede dig at der
> dukker andre som dig selv op?

Hmm, det er nok også en fejl at vi har henvendt os her. De typer man ofte
ser i sådanne fora, er jo ret kiksede. Men sidste år da vi havde
strandsexparty på Lolland, dukkede der 3 par op her fra gruppen, og de faldt
i alles smag og er medlemmer fortsat. Men der kom også nogle kedelige mænd,
og en af dem ville slå Annika fordi hun sagde han skulle fucke af, fordi han
fotograferede. Men så fik han en gang klø af vore store fyre og et smadret
kamera

> Selvfølgelig er de det - misfostre kan ødelægge enhver god fest - spørg
> bare herinde hvad der plejer at ske til deres DSS fester.

DSS fest ? Uha, det lyder som ren seksuel afvænning

> Hvorfor poster du så dit indlæg herinde?

Har også fortrudt. Men troede ikke at det var de samme tabere som dominerede
gruppen ligesom sidste år.

> Det virker ikke helt efter hensigten kan jeg se.

Nej indrømmet. At se på de personer som har svaret i vores tråd, er ret
deprimerende og lover ikke godt. Jeg tror ikke der kommer nogen gode herfra
i år

Men du lyder ellers okay. Ser du også godt ud og passer til vore krav ?

Pernille

Fra : Niklas

Dato : 11-05-03 22:41

"Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> skrev i en meddelelse news:IMyva.57268$y3.4238500@news010.worldonline.dk...

> [...]
> fotograferede. Men så fik han en gang klø af vore store fyre og et smadret

Så håber jeg at du er klar over at dem der overværede det rent strafferetsligt er på skideren hvis ikke de har indgivet anmeldelse.

Du har jo lige meldt ud at der foregået en forbrydelse mod Straffelovens §§ om vold (244-247) og det er nok til at det kan
efterforskes.

Husk nu at man er delagtig i forbrydelsen hvis man skjuler oplysninger i sådanne sager.

Personligt synes jeg at mennesker der udøver vold skal deporteres til en meget øde ø og alle sammen have udleveret ammunition og
våben og aldrig mere se fastland.

Alt det andet om sex og fis er jeg hamrende græsk-katolsk overfor. Dyrk det så meget I vil hvis ikke i generer nogle.
Måske skulle I overveje måden at annoncere det på.

Men det med vold er bare ikke acceptabelt.

Vil du selv sørge for anmeldelse og sikre os troværdig information herom eller skal det ske via din udbyder?

Niklas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 23:13

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev :

>Så håber jeg at du er klar over at dem der overværede det rent strafferetsligt er på skideren hvis ikke de har indgivet anmeldelse.

Uden at vide det, men jeg tror ikke på historien eller ret meget
af det de skriver.

PS. Kan du ikke korte din linjelængde ned. helst ikke mere end 70
- 75 tegn pr. linje, det er det mest læsevenlige - tak.

Fra : Johan Wedell

Dato : 10-05-03 08:56

"Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> wrote in message
> Så er det sommer igen, og strandsexklubben afholder igen i år sexparty på
> stranden.
*snip*

Da forgængeren for denne mail sidste sommer 28.8., dengang skrevet af Annika
og Thomas. Dengang var indbydelsen også nedladende overfor typer, som ikke
lignede MTV-idealet. Dengang troede man også, at man kunne bestemme hvem der
måtte komme på offentlig strand. Selv ordvalget var det samme.
Derfor konkluderer jeg, at forfatteren er den samme; at formålet er at
provokere og piske en stemning op igen; og at behandle dem på den måde, som
det endte sidst: Sige troll.

En andens mening om Annika og Thomas:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&rnum
=1&thl=0,1184380007,1184378278,1184378782,1184374137,1184366082,1183932820,1
181772934,1184365642,1184333527,1184328138,1184313829&seekm=3d5cfd65%240%242
7665%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk#link7

Annika og Thomas tidligere indbydelse. Man behøver vist ikke læse ret mange
indlæg i tråden for at se lighederne:

Men så igen, det er bare min mening.
Mvh. Johan

Fra : Pernille og Christin~

Dato : 10-05-03 12:03

"Johan Wedell" <johan_wedell@stofanet.dk> wrote in message

> Derfor konkluderer jeg, at forfatteren er den samme

Forkert - men vi kender Annika og Thomas. De kommer ofte til vores
strandsexparty'es og det var dem der arrangerede det sidste år, så du er
ikke helt gal på den. De er iøvrigt flyttet langt væk, så vi ser dem
sjældent mere.

Vi er en privat sexklub på nu 90 medlemmer (58 piger og 32 fyre), og i år er
det altså os der arrangerer sexfesterne. Grunden til at vi har sådan en stor
success med at have så mange smukke liderlige piger, er at vi ER MEGET
kritiske overfor fyrene. Der er ikke noget der kan slukke lysten hos en pige
som en klam fedladen fyr med lille pik og badebolden stikkende længere ud
end brystkassen eller bare en alm klamrian. Vi har mange nymfomaner blandt
pigerne, og det skulle jo gerne fortsat være sådan at de ved, at de kan få
leveret varen i klubben.

> Annika og Thomas tidligere indbydelse. Man behøver vist ikke læse ret
mange
> indlæg i tråden for at se lighederne:

Det er jo ikke mærkeligt, når det er den samme sexklub.

Nå, men vi håber der kommer nogle høje flotte fyre, med værktøjet i orden,
for vi er meget liderlige

Hilsen Christina

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 10-05-03 16:55

In article <M%4va.56537$y3.4065248@news010.worldonline.dk>, Pernille og
Christina wrote:
> Nå, men vi håber der kommer nogle høje flotte fyre, med værktøjet i orden,
> for vi er meget liderlige

Såfremt jeg skulle med til sådan et arrangement gad jeg næppe
slæbe min værktøjskasse med.

--
Daniel Villfrance Pedersen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-05-03 17:27

> [...]
> som en klam fedladen fyr med lille pik og badebolden stikkende længere ud
> end brystkassen eller bare en alm klamrian.

Jeg ved godt at det er tosset at svare dem, men min "badebold" stikker
længere ud end brystkassen og jeg har INTET problem (regner jeg heller ikke
med at andre har) med at finde dejlige liderlige piger til hygge....

--
Niels

Fra : Gitte

Dato : 12-05-03 17:34

Hej

>Jeg ved godt at det er tosset at svare dem, men min "badebold" stikker
>længere ud end brystkassen og jeg har INTET problem (regner jeg heller ikke
>med at andre har) med at finde dejlige liderlige piger til hygge....

Og så er du sikkert oven i købet så heldig, at de piger du finder,
også er nogen du kan snakke lidt med bagefter )

MVH
Gitte

Fra : Hans

Dato : 10-05-03 20:20

> [...]
>
> Nå, men vi håber der kommer nogle høje flotte fyre, med værktøjet i orden,

Redningsposten er ikke "rejst" endnu. Foregår det i klitterne lige bagved ?
Vi kan da godt komme med vores 22 - 24 cm udrustning, men vi foretrækker længere ude
udfor Troldeskoven

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 10-05-03 22:39

On Sat, 10 May 2003 13:02:46 +0200, "Pernille og Christina"
> [...]

>som en klam fedladen fyr med lille pik og badebolden stikkende længere ud
>end brystkassen eller bare en alm klamrian.

Og så skal man være 190 Cm og veje 90 Kilo. Så er man ihvertfald ikke
andet end "fed" i jeres defination.

Jeg er selv 180 og vejer ca 85 kilo. Jeg er "langt" fra normalt vægtig
og har da også en mave der ikke er helt til at se bort fra.

Så jeres "påstand" har jeg svært ved at se holde vand medmindre at man
er en bodybuilder eller deslige.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-05-03 11:30

On Sat, 10 May 2003 23:38:52 +0200, "Thunderbird[7100]" <carshark[Spam
Frabedes]@carshark.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er selv 180 og vejer ca 85 kilo. Jeg er "langt" fra normalt vægtig
>og har da også en mave der ikke er helt til at se bort fra.

ak misundelsen er slet skjult jeg vejer det samme og jeg har enda 10
cm mere at gøre godt med .....

>Så jeres "påstand" har jeg svært ved at se holde vand medmindre at man
>er en bodybuilder eller deslige.

ja selv det har jeg været men ak - nej jeg kommer aldrig op på de 90
kg...... der er ikke noget at sige til alting har været så svært
)))

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-03 14:38

"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> skrev i en
meddelelse news:f6sqbvg2iqk386m28rg4cic185o1e67ctf@4ax.com...

> Og så skal man være 190 Cm og veje 90 Kilo. Så er man ihvertfald ikke
> andet end "fed" i jeres defination.

Hov-hov, du bevæger dig ud på dybt vand nu.

--
-Jens B.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 11-05-03 15:01

On Sun, 11 May 2003 15:37:30 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> skrev i en
>meddelelse news:f6sqbvg2iqk386m28rg4cic185o1e67ctf@4ax.com...

>Hov-hov, du bevæger dig ud på dybt vand nu.

Hvorledes, jeg er da 180 og vejer 85 Kilo og er ikke hvad andre folk
folk ville kalde slank med vaskebrætsmave. Det var jeg dengang at jeg
vejede 65-70. Tvilvler på at hvis at man er 190 og vejer 90 kilo at man
så er "slank" altså lige bortset fra hvis at man er bodybuilder.
Flemming Jacobsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-03 15:07

"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> skrev i en
meddelelse news:tplsbvor1fvmtjgug2p2pqds54tvjcsro2@4ax.com...

> Tvilvler på at hvis at man er 190 og vejer 90 kilo at man
> så er "slank" altså lige bortset fra hvis at man er bodybuilder.

Og hvad er man så, hvis man er 195 cm høj og vejer 110 kg?

--
-Jens B.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 11-05-03 16:08

On Sun, 11 May 2003 16:07:14 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>meddelelse news:tplsbvor1fvmtjgug2p2pqds54tvjcsro2@4ax.com...

>Og hvad er man så, hvis man er 195 cm høj og vejer 110 kg?

Så ville jeg nok være tilbøjeligt at sige at man er overvægtig på et
eller andet plan.
Flemming Jacobsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 16:17

"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> skrev
:

>Så ville jeg nok være tilbøjeligt at sige at man er overvægtig på et
>eller andet plan.

Overvægtige personer findes ikke, kun underhøje (er selv en af
slagsen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-05-03 22:44

On Sun, 11 May 2003 17:07:52 +0200, "Thunderbird[7100]" <carshark[Spam
Frabedes]@carshark.dk> wrote:

>Så ville jeg nok være tilbøjeligt at sige at man er overvægtig på et
>eller andet plan.

forsvæver Mick Tyson dig overvægtig ;) ?

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 12-05-03 11:27

On Sun, 11 May 2003 21:44:09 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

>forsvæver Mick Tyson dig overvægtig ;) ?

Mike Tyson er da ihvertfald ikke "slank" . Men jeg er da bekendt med at
noglr få stykker (store bodybuildere/boksere) kan klare de "adgangskrav"
som disse 2 mystiske personligheder sætter for at man kan være med til
deres påståede arrangement.
Flemming Jacobsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-05-03 15:28

[Jens Bruun | Sun, 11 May 2003 16:07:14 +0200]

>Og hvad er man så, hvis man er 195 cm høj og vejer 110 kg?

Hmmm... *lidt* lavere og *lidt* lættere end mig? :)

Alternativt: Et mandfolk af en OK beskaffenhed?

Et handyr, der ikke skal have en ALT for tyndknoglet sexpartner?

En voksen der IKKE kan tøbe tøj i Toys'R'Us?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-03 17:41

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Alternativt: Et mandfolk af en OK beskaffenhed?

Tak, René, du er min ven.

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-05-03 18:22

[Jens Bruun | Sun, 11 May 2003 18:40:40 +0200]

>Tak, René, du er min ven.

Anytime :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-03 19:09

> Anytime :)

Tak igen, b*sser*v

--
-Jens B.

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 11-05-03 20:24

> [...]
> meddelelse news:tplsbvor1fvmtjgug2p2pqds54tvjcsro2@4ax.com...

> Og hvad er man så, hvis man er 195 cm høj og vejer 110 kg?

Så er man lige til at bide i!

Dana

Fra : Danish Bacon

Dato : 13-05-03 21:22

Væsentligt højere og bredere end mig
(184/70)

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-03 18:27

"Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse

> (184/70)

Er det dig, pigerne kalder "Stump"?

--
-Jens B.

Fra : Pernille og Christin~

Dato : 11-05-03 21:28

"Thunderbird[7100]" <carshark[Spam Frabedes]@carshark.dk> wrote in message

> Hvorledes, jeg er da 180 og vejer 85 Kilo og er ikke hvad andre folk
> folk ville kalde slank med vaskebrætsmave.

Hvad andre folk kalder ???
Enten har du vaskebræt eller ej - det kan da ikke være så svært. Et
vaskebræt er når man kan se mavemusklernes inddeling i 3 vandrette
muskelgrupper og hvis man max kan måle 1 cm mellem fingrende, når man finder
den fedeste luns hud lige omkring navlen. Samtidig skal maven være helt flad
i profil, og altså ikke bule ud overhovedet. Se, det synes vi kvinder er
sexet hvis maven sidder på en stor muskuløs fyr, og ikke på et sugerør af
skind og ben. Derfor skal vægten være mindst 90kg til en højde på 190cm - så
holder forventningerne altid. Vores krav til vaskebræt i kombination med
vægten/højden, kan nemlig alene opfyldes af rigtige mænd, med en medfødt
muskuløs lækker krop

Hvis vi ikke havde dette krav, så ville alle de typer ligesom dig med
overkrop som en fugl + ølvom, dukke op og ødelægge alle pigernes sexlyst -
og det dur jo ikke, vel
Det er jo ikke et sted, hvor de stakkels mænd der gør brug af købesex, kan
komme og få et gratis knald. Klubben favoriserer kvindernes lyst og behov,
og derfor skal vi være særdeles kritiske, ellers gider kvinderne ikke at
komme eller også kommer kun de grimme. Nu har vi kun de ypperste smukkeste
lækre standbabes (jeg selv inklusive), du kan forestille dig.

> Det var jeg dengang at jeg
> vejede 65-70.

Du var alt for tynd. Der har næppe været andet muskelvæv på dit skelet, end
hvad du skal bruge for at skrive på dit tastatur.

> Tvilvler på at hvis at man er 190 og vejer 90 kilo at man
> så er "slank" altså lige bortset fra hvis at man er bodybuilder.

Tjaee, vi har mange fyre af dennne kaliber - helt op til 105kg / 190cm og
slank. Og definitionen på slank er at man har markering af mavemuskulatur og
ingen bilringe eller deller ude i siderne der buler ud over buksekanten.

Pernille

Fra : Anita

Dato : 11-05-03 22:33

"Pernille og Christina" skrev
> Se, det synes vi kvinder er
> sexet hvis maven sidder på en stor muskuløs fyr, og ikke på et sugerør af
> skind og ben.

Tal på jeres egne vegne, tak!

> Derfor skal vægten være mindst 90kg til en højde på 190cm - så
> holder forventningerne altid.

Sikke et latterligt kriterie. Man kan let have en veltrimmet krop og veje
betydeligt mindre end 90, ligesom man kan være temmeligt lasket og veje over
90 kg. Så jeres tåbeligheder siger intet om en persons kropbygning.

/Anita

Fra : Fatass Uglygrim

Dato : 12-05-03 10:03

På et tidspunkt skrev "Pernille og Christina"
<strandsex@hotmail-x.com> noget i retning af:

Godt gået, Fætter Fedtøre !

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 12-05-03 11:30

>Du var alt for tynd. Der har næppe været andet muskelvæv på dit skelet, end
>hvad du skal bruge for at skrive på dit tastatur.

65-70 kilo er faktisk normalvægt på en der er 180 høj. Men ja jeg er og
var ikke særlig stor. Men det virker som om at du/i antager at spinkle
fyre ikke har nogle muskler. Men det er så jeres loss. Jeg synes at du/i
er EKSTREMT overfladiske.
Flemming Jacobsen

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 13-05-03 06:24

> Et vaskebræt er når man kan se mavemusklernes >inddeling i 3 vandrette
> muskelgrupper og hvis man max kan måle 1 cm mellem >fingrende, når man
finder

3 vandrete? Nej hør nu lille Pernille, nu skal du sgu ikke komme her og
spille klog og fortælle folk hvordan de skal se ud hvis du ikke kan gøre det
rigtigt! De to primære mavemuskler "rectus abdominus" består af fire
indelinger, ganske vidst er de 3 nederste offtest de tydeligste men du siger
jo du kun vil have succesfulde/smukke mennesker, så skal de da have dem alle
fire. Desuden vil du altid kunne se noget fra "obliqus externus" og måske
"internus". Du skulle måske gå hjem og se dine krudtede gorillaer efter i
sømmene hvis de kun har 3......det er jo misfostre og dem kan du da ikke
have på din strand...puhhbaddd.

Sjovt, jeg syntes jeg skrev et lignende indlæg for et år siden, bare
henvendt til din hjernedøde kompagnon, Anika. Du er bare for meget, Føj!

--
Morten

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-03 07:55

"Morten M. Jørgensen" <grinder213@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sjovt, jeg syntes jeg skrev et lignende indlæg for et år siden, bare
> henvendt til din hjernedøde kompagnon, Anika. Du er bare for meget, Føj!

Du må udvise lidt overbærenhed - vi er lidt tunge i sværen herinde.

--
-Jens B.

Fra : Danish Bacon

Dato : 13-05-03 21:24

Måske alle de påståede kvinder der er i klubben skulle hygge med hinanden.
Så sparer I jo en masse tid med at lede efter vaskebræt.....

bortset fra det har jeg vist et gammelt vaskebræt i kælderen jeg kan binde
på maven, hvis nu.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-03 18:26

> Måske alle de påståede kvinder der er i klubben skulle hygge med hinanden.

Hva' så? Kører den indre video?

--
-Jens B.

Fra : Magnus Jansen

Dato : 10-05-03 10:04

"Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> wrote in message
> Så er det sommer igen, og strandsexklubben afholder igen i år sexparty på
> stranden.

Er der en venlig sjæl der vil dukke op fortælle om der virkelig sker noget
den 31/5 på tisvilde strand.

Fra : Per O.

Dato : 10-05-03 10:51

"Magnus Jansen" <jansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> wrote in message

> Er der en venlig sjæl der vil dukke op fortælle om der virkelig sker noget
> den 31/5 på tisvilde strand.

Der sidder sikkert et par pubertetsdrenge og skraldgriner ved synet af alle
dem som tror på den slags gas ! Måske bliver de håbefulde endda forevigt på
foto eller video !

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-03 16:13

"Per O." <dont_mail@me.dk> wrote in message
> "Magnus Jansen" <jansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> på

Kommer lige derfra... det regnede og der var kun et par gamle tanter og
onkler der gik og kastede sten efter mågerne...
Nu er det ikke fordi at jeg kørte efter arrangementet, men jeg bor deroppe
af, så det var nærliggende at køre forbi på vej hjem. Iøvrigt er jeg kun
1.88...

Jesper K.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-05-03 18:58

On Sat, 10 May 2003 11:51:18 +0200, "Per O." <dont_mail@me.dk> wrote:

>"Magnus Jansen" <jansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>på

>Der sidder sikkert et par pubertetsdrenge og skraldgriner ved synet af alle
>dem som tror på den slags gas !

Ih jow den er da både morsom og det hele ....
men en fejl postning er det nu og en tilsidesættelse af hensynet til
de øvrige bruger - hvis der er nogen der skulle føle sig krænket ovet
det er det nu bare at henvænde sig til :news-abuse@wol.dk

med de her info :

Date: Sat, 10 May 2003 03:07:01 +0200

også en begrundelse for hvorfor man føler sig krænket samt det er som
pointeret i detalier tidliger af knud fundasstridigt .....
sikert også i strid med nogen kunde vilkår

men i sandhendes tjeneste tror jeg sgu ikke det er noget udbyderen går
specilt meget op i mere .. det er bare en del usnet ....ligesom der er
nogen køretøjer der lyder mere genrene ind andre på en trafikeret
gade.

det enste der ikke går og aldrig har gået er spam med henblik på
profit ....

Mv.
Bo M Mogensen
xpost : dk.snak.seksualitet,dk.admin.netmisbrug
fut fra dss :dk.admin.netmisbrug

Fra : Jacob

Dato : 10-05-03 20:32

> [...]
> til venstre ved den store P-plads.
>
> Vi knepper løs fra kl.16 når gamle og børn har forladt stranden.

Hvordan man giver det perfekte Hand Job!

Sex er mere en samleje; at udfordre forskellige muligheder beriger dit sexliv og
holder det spændende. Det at du mastubere din partner kan være spændende for jer begge to.
Så læs videre og lær hvordan du lader dine hænder gøre et dejligt stykke arbejde.
Det at masturbere kan være en dejlig oplevelse for begge partner, men først,
bliver vi nød til at lære lidt om de grundlæggende teknikker. Mange mænd føler ikke at
kvinder er "øvet" nok i at håndtere deres pik. Deres tag er for løs, de mangler
overbevisning. De virker bange for at yde den nydelse, de hiver eller rykker på de
forkerte tidspunkter og "forstyrrer" rytmen. Og så har de en tendens til at kradse.

Klart, vi har alle brug for at vide mere om de basale teknikker når det gælder
gensidig masturbation. Enten kan du eller din partner lave de følgende øvelser, men de er
skervet med en "erfarren" kvinde I tankerne.

Den første bekymring er altid et spørgsmål om størelse. er den for stor eller for
lille? Et eller ander sted ind imellem? Der er ikke noget emne der har skabt størere
opmærksomhed end mandens penis størelse. Mandens besættelse med hans penis størelse er
højst sansynlig noget der går helt tilbage til menneskets primitive fortid, men når det
kommer til sexualitet er det total spild af tid.

En stor pik har ikke nogen fysisk virkning på en kvindes sexuelle nydelse, med
mindre hun har en usædvanlig dyb psykologisk tiltrækning til vel-udrustet mænd.

Hvad med formen? Er den buede som en boomerang eller lige som en pil? kan din hånd
nå hele vejen rundt om skaftet på ham? Skjuler din hånd helt han pik? Hvis den gør så er
det en god ting, fordi så kan du klemme rundt om hele pikken på en gang. Vær forsigtig,
men på samme tid fast.

Hvis pikken har en usædvanlig krumning, så er det ikke en god ide at din hånd når
hele vejen rundt, det kan give smerter ved manden

I de tilfælde, prøv at bruge begge hænder, så er du også sikker på at du ikke
"glemmer" nogle af de mere følsomme steder. Udforsk hver cm. af han pik. En mand elsker at
hans pik bliver "for gudet", leget med, kildet, nullret og masseret. Vis ham at du ikke er
bange eller flov.

Du skal ikke begynde at spille den af på han med det samme. Prøv at mærke hvordan
den føles. Lad dine fingre glide fra hans nosser til pikhovedet, lad dem lege til med det,
så glid ned på den anden side af pikken og tilbage ned til hans nosser. Bevægelsen skal
være hurtig og glidende, uden at stoppe. Nu er du klar til nat der skal ske til mere, men
du vil ikke pludselig begynde at spille den hårdt af på ham. Dril de mere følsomme steder
på pikken, hovedet, strengen og de følsomme steder på undersiden af pikken.

Før din håndflade op til pik hovedet og pladsere det fladt der, fingerne strittende
lige ud. Kør dem rundt i en cirkel bevægelse, ligesom du prøver at få låget af et
syltetøjs glas. Din mand vil stønne voldsomt. Pikhovedet er meget følsomt og denne
bevægelse vil give han meget nydelse. Han vil højst sandsynlig prøve at skubbe din hånd
væk, men han vil elske hvert sekund.

Nu er det din tur til at blive ved selv om han tigger dig om at stoppe! Efter du
har gjort det I et stykke tid, lad din hånd glide ned til hans nosser og åhh- så forsigtig
tage fat om dem med dine fingre og blidt trække den væk fra skaftet. Hvis de er store (på
størelse med store æg) hop dem op og ned i din håndflade og fortæl ham hvor tunge de er og
hvor sexede de er. Med uanset hvad du gør..for guds skyld lad vær' med at klemme om dem.
Det er sikkert at det vil ødelægge jeres planer for resten af dagen. Når du har det godt
med hvordan de føles i din hånd, rul dem blidt op på undersiden af af skaftet. Alt efter
størelse og pladsen i pungen, vil de kunne nå op til ca. midten af skaftet. Og han ville
kunnne lide den måde det føles på.

Nu skal du slippe hans nosser og folde dine finger, lige som når man laver en and I
skygge tegning og holde om spidsen af hans pik. Meget blidt begynd at køre hånden op og
ned, blidt begynd at køre op og ned af hans stive pik, måske lade håndfladen glide over
pikhovedet, og lade den hvile der i et par sekunder.Omkring på dette tidspunkt vil pikken
nok begynde at udvikle dens naturlige smørrelse. Denne "sprem" er naturens egen måde at
holde pikhovedet fugtigt. På en ikke omskåret pik bliver vædsken inde under forhuden og
holder pikhovedet fugtih og glat. Brug safterne til at massere skaftet. Nogengange er der
meget lidt eller ingen "før sperm" det skal du ikke bekymre dig om. Det er ikke nødvendigt
og det kommer aldrig på samme tid hver gang. Under alle omstændigheder vil en god cream
virke på samme måde. Tilføj en dråbe fugtigheds cream påskafter af pikken og gnid det
langsomt ind

Hvis din partner ikke har en hård erektion, prøv at brug en kanel-baseret
glidecream, som du kan finde hos de fleste sex butikker eller bestille igennen post ordre.
Den mild brændende fornemmelse bevirker ofte at pikken hurtig bliver sten hård. At smørrer
lidt på nosserne hjælper også ofte. En af hemlighederne af masturbation er at variere dine
bevægelser. Her er et par uundværlige teknikker:

SWITCH HITTER: Brug begge hænder, skiftevis kør dem frem og tilbage i et mønster du
finder for at give ham mest mulig nydelse. Han vil bemærke forskellen. Pas på du ikke
kommer ind i et mønster hvor det bliver kedelig.

DOUBLE WHAMMY: Hvad med at give ham dobbel fornøjelse? Tag begge af dine velsmurte
hænder ned omkring hans skaft. Nogle pikke er så store at de kræver begge hænder. Hvis din
partner ikke gør, så brug den anden hånd til at lege med hans nosser eller stram grebet
omkring skaftet med den fri hånd. Hvis begge hænder passer med længden på skaftet, bevæg
dem på samme tid op og ned, i en typisk pumpe bevægelse. Forestil dig at du holder et
baseball bat og gør klar til at slå en homerun. Du kan også variere retningen af dine
bevægelser, en hånd op, den anden ned på samme tid. der er ingen tvivl om at 2 hænder er
bedere end en.

AMBOLT BEVÆGELSEN: Tag den ene hånd og lad den glide hele vejen ned, fra toppen af
penis helt ned til bunden af skaftet. Når den så rammer bunden, slip grebet. På samme tid
tager du modsatte hånd og laver samme bevægelse. Tænk på de 2 smede der står og banker et
stykke jern, skiftevis den ene så den anden.

THE SHUTTLE COCK: Ikke ret mange mennersker har hørt om den her metode, men det er
en af de bedste. Tag pikke med begge hænder, fingerne skal blidt røre begge sider af
skaftet. For at kunne se det for dig, så forestil dig at du holder en fløjte. Bevæg nu
pikken imellem de to hænder ved at holde fast i det løse skind på skaftet. Denne bevægelse
kan måske ikke virke særlig ophidsende på ham i begyndelsen, men snart vil det drive ham
til vanvid. Orgasmer som denne kan grisse ret meget, men jeg er sikker på at han vil kunne
huske det.

THE BOGSTØTTERNE: Pladsere begge hænder på siden af skaftet som bogholdere og skub
nu hårdt imod pikken. Så fører du dine hænder op og ned, bliv ved med det i et stykke tid.
Den gentagende rykken i hans nosser vil bestemt gøre tricket.

FLAMMEN: Pladsere begge hænder på siden af hans pik, men dine finger væk fra
skaftet. Forestil dig at du er ved at lave et bål og begynd at rotere hans pik imellem
dine hænder som du ville gøre hvis du skulle lave ind med en pind. På denne her måde vil
du holde ild i dit kærlighedsliv i længe.

THE BASE CLUTCH: Stram din tommelfinger og pegefinger rundt om bunden af skaftet og
press ned imod hans nosser. Dette vil virke som en penisring og holde blodet i pikken.
Hvis huden på pikken er fugtig kan du nemmere spille pik på han og dermed opnå en højere v
irkning.

THE LOVE TUG: Imens du spiller den af på ham, hiv blidt i hårene på hans nosser. Du
skal ikke hive så hårdt at du hiver dem ud, men drillende og blidt. Dette vil få han til
at blicve helt vild.

THE TWO-TIMER: Kild begge hans nosser med en hånd imens den anden spiller pik på
han.

THE THIGH-SWATTER: Brug den frie hånd til med kærlig hånd at klappe hans inderlår.

BEST FIST FORWARD: Pladsere din knyttet hånd imod hans mellemkød imens du spiller
den af på ham. dette vil helt sikkert få han til at spræde benene mere, og dermed give dig
mere plads til at trykke imod. Det vil klart drive ham til vanvid.

Som altid er det den psykologiske virkning af det du gør som gør at sex blive så
tilfredsstillende. Lad dine tanker vandre ind i den vild fantasi. Som en der for første
gang skal udforske de yderste grænser af din sexualitet.

Fra : Niklas

Dato : 11-05-03 02:41

"Pernille og Christina" <strandsex@hotmail-x.com> skrev i en meddelelse news:VgYua.56388$y3.4035121@news010.worldonline.dk...
> [...]
> og liderlige og have lyst til at sprede benene og få pik i kilometervis.

Rigtige mænd vejer over 0,1 ton og er hvide under patterne!

Jeg vil hermed opfordre holdet bag filmen "Idioterne" til at stille op med en happening ved denne annoncerede lejlighed.

Da arrangementet jo er annonceret afholdt på forsvarets skydeterræn vil jeg på det kraftigste opfordre arrangørerne til at rykke
tidspunktet for afholdelsen, da der foretages skydning på nævnte tidspunkt i henhold til Efterretninger for Søfarende.

Min kone og jeg afventer nu ny annoncering med andre tider og vi vil derefter møde op med elefantkugler og vinduestætningsmiddel i
attributterne.
Dog vil vi komme fra søsiden og i tilfælde af havari vil SOK også møde op - og de har p.g.a. skrantende økonomi startet en
pressekampagne.
Således vil både Information og Sex & Hor være på dupperne når kølsvinet møder strandstenene.

Jeg hilser initiativet velkommen og vil gerne høre om både tisse/bæ-sex, sodomi og smækken med dørene accepteres i nævnte klub?

Venligst og må jeg så bede om syndsforladelse.

Fra : Gorgeous

Dato : 11-05-03 15:35

> [...]
åbne
> og liderlige og have lyst til at sprede benene og få pik i kilometervis.

LOL!!!!!!!!!!!

Aldrig har jeg grint så meget af et indlæg på usenet.
hehe. Var der en som var med til den strandsexfest sidste år?

Fra : Cadeu

Dato : 11-05-03 22:16

"Gorgeous" <skrid@med.dig> skrev i en meddelelse news:b9lmkh$1dlc$1@news.cybercity.dk...

> redningsposten

> LOL!!!!!!!!!!!
>
> Aldrig har jeg grint så meget af et indlæg på usenet.
> hehe. Var der en som var med til den strandsexfest sidste år?

Er FW til TV-Lorry der møder op og laver et interview - Husk nu at se PIK på DR1 TV onsdag
kl. 22-22:50

Fra : Thomas Larsen

Dato : 15-05-03 11:58

Til alle os der ikke kan opfylde de ret strenge krav (det der med at være
solbrun), er der "strandfest" ved Aalborg friluftsbad. Der skal grilles
pølser og det hele. Det bliver smadder hyggeligt

Hilsen Nordjyden.....................

Fra : Nette

Dato : 15-05-03 16:09

"Thomas Larsen" skrev i en meddelelse news:b9vrqk$a7i$1@sunsite.dk...

> Til alle os der ikke kan opfylde de ret strenge krav (det der med at være
> solbrun), er der "strandfest" ved Aalborg friluftsbad. Der skal grilles
> pølser og det hele. Det bliver smadder hyggeligt

Synes faktisk, det kunne være sjovere at lave det på Tilvilde strand lørdag
31 maj fra kl.14 lige ved
redningsposten til venstre ved den store P-plads.

Det er jo et offentligt sted, så alle har jo adgang....

Nette

Fra : Jakob A.

Dato : 15-05-03 21:29

On Thu, 15 May 2003 17:08:44 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

> [...]
>31 maj fra kl.14 lige ved
>redningsposten til venstre ved den store P-plads.
>
>Det er jo et offentligt sted, så alle har jo adgang....

Husk at tage fotografiapperater og videokameraer med. Det er så rart
at have nogle minder fra hyggelige stunder...

Jakob A.