kvinder fantaserer mest om sex
Fra : Andropov

Dato : 06-05-03 18:25

Jeg hørte lige i fjernsynet at kvinder fantaserer mere om sex end mænd.
Det var noget værthusquiz i Århus hvor det kom frem.
Kan det være rigtigt......
Hvem mon har undersøgt det.

Fra : Per O.

Dato : 06-05-03 19:50

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg hørte lige i fjernsynet at kvinder fantaserer mere om sex end mænd.
> Det var noget værthusquiz i Århus hvor det kom frem.
> Kan det være rigtigt......
> Hvem mon har undersøgt det.

Kan kun tale for mig selv, men hvis det er rigtigt, så har de pokkerme
travlt !

Per O.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 06-05-03 20:04

>Kan kun tale for mig selv, men hvis
>det er rigtigt, så har de pokkerme
>travlt !
Ja, hvordan er det nu det er med mænd er det ikke noget med 255
gange i timen de tænker på sex :)
Det må vi så se om de kan slå.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-05-03 20:56

Andropov wrote:
> Jeg hørte lige i fjernsynet at kvinder fantaserer mere om sex end
> mænd. Det var noget værthusquiz i Århus hvor det kom frem.
> Kan det være rigtigt......

ja det tror jeg faktisk det kan...... hvis man ser bort fra alle de
generelle gange mænd bare _tænker_ på sex.......
der er jo forskel på at tænke og fantasere....
jeg tror at kvinder er mere tilbøjelige til at fantasere sig til et scenarie
når de onanerer, end mænd er, og helt ærligt så tror jeg det er det de
mener.....

> Hvem mon har undersøgt det.

ifølge I FORM forholder det sig ikke sådan.... de skriver:
Ifølge en stor undersøgelse fra USA har ca. 90 pct. af alle mænd og ca. 70
pct. af kvinder sexfantasier. Begge køn fantaserer oftest under onani eller
samleje. Til gengæld er det forskelligt, hvad mænd og kvinder fantaserer om.

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Andropov

Dato : 07-05-03 08:00

>jeg tror at kvinder er mere
>tilbøjelige til at fantasere sig til et scenarie
>når de onanerer, end mænd er, og helt
>ærligt så tror jeg det er det de
>mener.....
Ja, det er nok på den måde. Så er det sikkert rigtigt.

>ifølge I FORM forholder det sig ikke
> [...]

Ja ok der er åbenbart forskellige resultater.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-05-03 08:17

Andropov wrote:

> Ja ok der er åbenbart forskellige resultater.

det ligger nok i definitionen af "sexfantasier"...... om en sexfantasi er et
helt scenarie med forspil og efterspil, eller om det blot er et hirtigt
"flash" af en halv eller helnøgen kvinde i en tiltrækkende situation*G*

Fra : Henning

Dato : 07-05-03 14:22

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> sexfantasi er et helt scenarie med forspil og efterspil, eller om det
> blot er et hirtigt "flash" af en halv eller helnøgen kvinde i en

Mastruberer du til fantasier om halvnøgne kvinder?

Jeg har som regel en sex-fantasi kørende i månedsvis, der
til stadighed udvikler sig og forgrener sig, det er næsten som
en serie med Dallas og Dollers, somme tider Soap *GGG*

Jeg tror faktisk at det har de fleste mænd i mere eller mindre
grad

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-05-03 19:16

Henning wrote:

> Mastruberer du til fantasier om halvnøgne kvinder?

somregel er det mig selv der deltager i de fantasier, men reelt set så ja*G*

> Jeg har som regel en sex-fantasi kørende i månedsvis, der
> til stadighed udvikler sig og forgrener sig, det er næsten som
> en serie med Dallas og Dollers, somme tider Soap *GGG*

du er nok også lidt speciel på det område :)

> Jeg tror faktisk at det har de fleste mænd i mere eller mindre
> grad

jeg har ikke hørt om det med de månedlange fantasier fra mænd før jeg mødte
dig ;)

Fra : PerX ...

Dato : 10-05-03 17:09

In article <Z1dua.55128$y3.3804581@news010.worldonline.dk>,
sabina@SPAMmandezonen.dk says...

> jeg har ikke hørt om det med de månedlange fantasier fra mænd før jeg mødte
> dig ;)

Jeg tror du har ret ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-03 20:40

In news:3eb9086e$0$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, Henning <h2m
nospam@mail.dk> wrote:

> Jeg tror faktisk at det har de fleste mænd i mere eller mindre
> grad

Ikke mig. Mine fantasier strækker sig også over flere måneder, men de
omhandler typisk emner som "Brøndbys muligheder for at overhale FCK i kampen
om det danske mesterskab i fodbold" o.lign., men sådan er vi jo så
forskellige

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 08-05-03 03:41

Jens Bruun wrote:

> [...]
> omhandler typisk emner som "Brøndbys muligheder for at overhale FCK i
> kampen om det danske mesterskab i fodbold" o.lign., men sådan er vi

Så du finder altså mandlige fodboldspillere sexede? *G*

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-05-03 05:55

In news:3eb9c385$0$83068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, Henning <h2m
nospam@mail.dk> wrote:

> Så du finder altså mandlige fodboldspillere sexede? *G*

Hvor var det liiige, jeg nævnte "mandlige fodboldspillere"? Der findes
faktisk også et Danmarksmesterskab i fodbold for kvinder

--
-Jens B.

Fra : John Sahl

Dato : 08-05-03 06:25

Jens Bruun wrote:

> Hvor var det liiige, jeg nævnte "mandlige fodboldspillere"? Der findes
> faktisk også et Danmarksmesterskab i fodbold for kvinder

Så du stavede bare Fortuna forkert?

Men ok, det er jo også din fantasi, så det går nok.

Jeg kan dog heller ikke nikke genkendende til de månedlange
fantasier overhovedet.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Claus Sørensen

Dato : 08-05-03 07:40

Henning wrote:

> [...]
> en serie med Dallas og Dollers, somme tider Soap *GGG*
>
> Jeg tror faktisk at det har de fleste mænd i mere eller mindre

Jeg har bare flere serier kørende parallelt, men ellers genkender jeg det
fuldt ud.

Så alt efter lyst fortsætter jeg den serie, som passe bedst.

Jeg har overvejet at skrive nogen af dem ned - men mangel på tid er den
største hindring.

Et par korte resuméer af nogle af fantasierne:

Novice i den tidlige middelalderen tages til fange af vikinger og
tilbringer de næste år med at udforske det seksuelle univers under
hendes ufrivillige tur rundt i datidens Europa.

Den første kolonisering på en planet i et andet solsystem. Kolonister
vælger totalt anarki som styreform, hvilket gør at alle er herre over
deres egen seksualitet uden fordomme.

Mit liv som seksualterapeut i en klinik langt ude på landet med høje
hække omkring, så ingen bliver forstyrret af udendørsaktiviteter.

Besøg hos gamle venner og veninder, hvor det viser sig, at de har
udviklet overraskende seksuelle præferencer (mange miniserier).

De herligste hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 10-05-03 17:05

In article <df29e838.0305060925.2f0f5cfe@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Jeg hørte lige i fjernsynet at kvinder fantaserer mere om sex end mænd.

De fantserer om sex med en anden end den de er gift med ;)