Sorte mænd-hvide-kvinder/par dating club i
Fra : 26cmNeger

Dato : 01-05-03 21:02

Sorte mænd-hvide-kvinder/par dating club i skandinavien
Bliv medlem nu det er gratis.. alt du skal er når du er på "Yahoo
Warning siden "så klik "Register" eller
"join this group"
og udfyld formen med dine info´s og få adgang til "photo" og resten af
"mapperne"

Denmark-sweden-norway-finland-island..

Par og kvinder find din store sorte neger prins i din hjemby eller i
nærheden..!!

held og lykke.. Blackmaster

http://profiles.yahoo.com/blackmaster10inch

Fra : Magnus Jansen

Dato : 01-05-03 23:01

"26cmNeger" <26cmNeger@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> "mapperne"
>
> Denmark-sweden-norway-finland-island..
>
> Par og kvinder find din store sorte neger prins i din hjemby eller i

Hvad mener de kvindelige læsere om denne reklame, Tænder i på veludrustede
negre med mega køller, Sparm eller hvad.

Fra : Britta

Dato : 01-05-03 23:20

"Magnus Jansen" <jansen@hotmail.com> wrote in message

> Hvad mener de kvindelige læsere om denne reklame, Tænder i på
veludrustede
> negre med mega køller, Sparm eller hvad.

Var engang gift med en mand af afrikansk afstamning, men han var noget
højere end 26 cm, og ja, uanset hvad jeg i øvrigt mener om bittesmå
afrikanske mænd, så er det stadig spam.

Britta

Fra : Britta

Dato : 01-05-03 23:25

"Britta" <briped@gmx.net> wrote in message

> uanset hvad jeg i øvrigt mener om bittesmå
> afrikanske mænd, så er det stadig spam.

Rettelse, indlægget hører nok bare bedre hjemme i en af
opslagsgrupperne.

Britta