Være med i P-Film i dk ?
Fra : -=J.L.C=.

Dato : 30-04-03 12:54

Hej

Jeg er meget int i seriøst! at finde ud af hvem man kan kontakte udover
Michael Zile fra Babesline.dk om at prøve at være med i en film.. vi alle
kan jo lide det på den ene eller den anden måde.. ik sandt

Er der nogen her som har forbindelser til det ? er jeg meget int i at høre
mere! er en pæn trimmet gut på 32 så det er ikke det der er problemet!.

Vil også gerne høre fra nogen der har prøvet det her i landet og snakke lidt
om hvordan der er at prøve det.

MVH
Dawebman.... Dk..

Fra : Mikey

Dato : 02-05-03 00:04

"-=J.L.C=." <dawebman@galnet.dk> wrote in message
> [...]
> mere! er en pæn trimmet gut på 32 så det er ikke det der er problemet!.
>
> Vil også gerne høre fra nogen der har prøvet det her i landet og snakke

Du finder simepl bare de forskelige porno producer nummre (feks kik på en
dansk porno film back cover og se hvem der har lavet filmen(selskabet) og så
ring til feks oplysning og få nummeret .
så ringer du bare op til dem og så kører den sikkert der ud af , en af mine
tidliger venner gjorde det men kæreste stejlede op på sine ben *gg* .
Held og lykke

Fra : -=J.L.C=

Dato : 02-05-03 09:16

Takker

kan sgu godt forstå kærsten! jeg havde gjort det samme!

vil kigge mig lidt omkring... har fundet ud af det er sgu nogen kønne piger
der også er med i nogen af dem her i dk så hvorfor ikke ??

Hej hej