Man "forbavses" til stadighed
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-03 13:15

Forside på dagens udgave af BT:

"Piger står i kø for at smide tøjet: Må strippe for småpenge".

Og jeg, som altid har troet, at pigerne kun kunne finde på at gøre sådan
noget, fordi der var penge i det Gad vide, hvorfor de så gør det?

--
-Jens B.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 29-04-03 13:30

>Forside på dagens udgave af BT:

>"Piger står i kø for at smide tøjet:
>Må strippe for småpenge".
Ja, jeg undrede mig også lidt.

>Og jeg, som altid har troet, at
>pigerne kun kunne finde på at gøre sådan
>noget, fordi der var penge i det
>Gad vide, hvorfor de så gør det?

Mon det har noget med ligeberettigelse at gøre. At piger gør som
de vil, ligesom de også i højere grad er begyndt at være
voldelige.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 29-04-03 14:20

> [...]
>
> Og jeg, som altid har troet, at pigerne kun kunne finde på at gøre sådan
> noget, fordi der var penge i det Gad vide, hvorfor de så gør det?

I andre kulturer ville man kalde dem skamløse ludertøser.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-03 16:55

Jens Bendtsen <aura@tiscali.dk> skrev:

> I andre kulturer ville man kalde dem skamløse ludertøser.

Jep. Og i andre kulturer føler de sig som billige ludere, hvis de ikke er
pakket godt ind. Jeg har aldrig været tilhænger af, at piger pakker sig ind

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-04-03 08:04

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg har aldrig været tilhænger af, at piger pakker sig
> ind

Hvad er der nu galt med gennemsigtig plastfilm?

De herligste hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 01-05-03 14:09

In article <b8m77r$bh702$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Jep. Og i andre kulturer føler de sig som billige ludere, hvis de ikke er
> pakket godt ind. Jeg har aldrig været tilhænger af, at piger pakker sig ind

Er det fordi du er gynækolog?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-03 16:33

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

> Er det fordi du er gynækolog?

Næh. Jeg synes bare, at fx burkaer er usexede.

Fra : PerX ...

Dato : 03-05-03 14:18

In article <b8remg$ccpce$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Næh. Jeg synes bare, at fx burkaer er usexede.

Spil nu boldt... oh well - enig *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-03 18:08

On Tue, 29 Apr 2003 15:19:54 +0200, "Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk>
wrote:

>I andre kulturer ville man kalde dem skamløse ludertøser.

jamen ikke ret meget længer som englænder og amerikaner trænger frem -
må man sige at disse kultuere som de første står for fald

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 29-04-03 18:13

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> jamen ikke ret meget længer som englænder og amerikaner trænger frem -
> må man sige at disse kultuere som de første står for fald

Hold da op, Bo .... noget mere bornert og kønsforskrækket end amerikanere
skal man satsuseme lede længe efter!

Dana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-03 18:56

On Tue, 29 Apr 2003 19:12:44 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
<watsham_family@paradis.dk> wrote:

>Hold da op, Bo .... noget mere bornert og kønsforskrækket end amerikanere
>skal man satsuseme lede længe efter!

nej det er sgu bare på tv - de har unægteligt en hard core ryger
politik .... men hvis man sådan lige leder igenem så er der masser af
sex i usa og i mellem ameriaknerne ... selvføligt findes der nogen
reaksionære mennesker ....og en masse prædikanter ... men i det store
hele den der søger skal finde.
men jeg tror usa som fænomen er ufateligt mange ting - men man danner
sig et billed af det som jeg indledningsvist skrev : danner sig igenem
tv verden - hvor de jo er stor leverandøre ...af underholdning
*nyheder* og film !
men det er nu et fejl agtigt billed på genemsnits amerikaneren....
hele clinton / lawinski showet var laterligt .....

men den amerikanse kvinde har nogen grundligene retigheder v lov som
man f.eks ikke finder i store dele af den Muhamedanske verden af livet
i Asien - Afrika det er ikke så slemt i afrikan som aisen og
*Perkistan* .... men tilgengæld når filmen knægger i afrika så gør den
- det også grundigt , der er dømt stening !!!!

men for lige at følge den til dørs v. at gå OT så undervudere man nu
amerikanernes holdning i det 1900 årh. de redet bogstaveligt talt
vores røw ud af to verdens krige specilt den sidste !!

jeg stod da også undrene over for Vitnam krigen .... intil jeghavde
være der !! og det som en af de første der kom ind ....syden var jo
lige så besat af norden som øst blokken var det af former ussr fra 45
til 90 .... A bombenberne i Japan .... men for helved de ville jo ikke
gi op standse en krig de selv havde startet eller startet af en kejser

humlen er at de lande som usa var med til at befri som f.eks Danmark
har efterladt dem nogenlunde i en demokratisk tilstand - selv med
komonist partier som de jo ikke var glade for ...

de lave unægteligt noget svineri ....i sydamerika i 70 erne ... men
jeg tror ikke de orlede flere store krige efter korea og Nam !
hvor man også bør bemærke livs kvaliteten i delene af Korea.

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.snak.off-topic

Fra : PerX ...

Dato : 01-05-03 14:11

In article <b115ddb3ce659d2f06b34b19939712aa@TeraNews>,
chokmah@spamcop.net says...

> men for lige at følge den til dørs v. at gå OT så undervudere man nu
> amerikanernes holdning i det 1900 årh. de redet bogstaveligt talt
> vores røw ud af to verdens krige specilt den sidste !!

Hvad de også tog sig godt betalt for...

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 29-04-03 20:07

Dana & Leslie Watsham wrote:

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hold da op, Bo .... noget mere bornert og kønsforskrækket end amerikanere
> skal man satsuseme lede længe efter!

Det er helt rigtigt, og dog hvor finder man noget,
som kan være mere dobbelt moralsk end i USA?

Fra : PerX ...

Dato : 01-05-03 14:14

In article <3eaeb25f$0$31938$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
watsham_family@paradis.dk says...

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hold da op, Bo .... noget mere bornert og kønsforskrækket end amerikanere
> skal man satsuseme lede længe efter!

Det er jo det, og lige nu har den koservative side jo meget vind i
seglene.

I øvrigt læste jeg en artikel for nylig at der åbenbart er en reel chance
for at abort bliver forbudt igen der over (det er jo en synd).

Fra : Søren

Dato : 02-05-03 23:17

Hejsa,

> Det er jo det, og lige nu har den koservative side jo meget vind i
> seglene.

Så mangler de bare hammeren, så er forvirringen total *GGG*

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Babba-Papa

Dato : 30-04-03 12:54

På et tidspunkt skrev "Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk> noget i
retning af:

>I andre kulturer ville man kalde dem skamløse ludertøser.

Hvorefter de selvsamme skynder sig at invitere pigen ud.....det
kan jo være at de kan score noget.

"Moral og dobbeltmoral....." You know the drill.