Stådreng på klokkeslet?
Fra : Mic

Dato : 29-04-03 09:28

Hej rødder...

Har for nyligt haft en snak med en kammerat, der er en voksen herre midt i
fyrrerne. Og han hævder hårdnakket at han, siden han var en halvstor knægt
HVER dag får sig en sådan god halvfedert på, på det samme tidspunkt. Ikke på
minuttet, forstås, men inden for en bestemt halv times tid, UANSET hvad han
så ellers laver. Og det morsomste er at han, såfremt han flytter tidszone
geografisk, STADIG får det, men at den IKKE tager hensyn til
tidszoneskiftet. Er der NOGEN der kender til noget tilsvarende, eller er han
et unikum?
For, som I nok kan regne ud har jeg det IKKE sådan...

Mvh

Mic

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-03 11:15

On Tue, 29 Apr 2003 10:27:52 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>et unikum?
>For, som I nok kan regne ud har jeg det IKKE sådan...

Nahh jeg vil mene lige før imens man vågner er det well meget normalt
ihvertilfælled for undertegnede .... den er godt nok som regl
uanvendelig da man jo også typisk skal pissssse når man vågner - hvad
blokere for sædafgang ...... men det ku da tænkes at knægten har en
døgn rytme der sætter gang i sagerne lige der pr homoner kontra dags
rytme !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-03 12:30

Mic <mico@mandezonen.dk> skrev:

> [...]
> til noget tilsvarende, eller er han et unikum?
> For, som I nok kan regne ud har jeg det IKKE sådan...

Kender jeg alt til. Min dillerjoe står op en ½ time før mig hver dag. Slår
aldrig fejl.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 29-04-03 12:55

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender jeg alt til. Min dillerjoe står op en ½ time før mig hver dag. Slår
> aldrig fejl.

"dillerjoe"?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-03 13:06

Jens Bendtsen <aura@tiscali.dk> skrev:

> "dillerjoe"?

Tissemand, pik. Spil nu bold Van Basten

Mark

Tak til DSB-Harry

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-03 13:47

In article <b8lnm9$aukb5$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Kender jeg alt til. Min dillerjoe står op en ½ time før mig hver dag. Slår
> aldrig fejl.

Hvis den så også kunne lave morgenmad ville det helt fint *G*

Fra : Mic

Dato : 29-04-03 13:50

> Kender jeg alt til. Min dillerjoe står op en ½ time før mig hver dag. Slår
> aldrig fejl.

Båtøre. Det gør min slaghammer også. Det er midt på dagen agtigt UDEN
forudgående provokation......

Mic

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-03 18:00

On Tue, 29 Apr 2003 14:49:46 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

>Båtøre. Det gør min slaghammer også. Det er midt på dagen agtigt UDEN
>forudgående provokation......

Hmm mon egentligt ikke de fleste mænd vågner med rejsning ??
men afligevel så er der en eller anden form for ubevist kontrol med
det for jeg gør det sgu ikke hvis jeg sover ved venner / famille og
man deler samme lokale .... men det andet du snakker om lyder nu i
mine øre som udsædvaneligt ... men på den anden side så er det jo de
særeste ting der gør en liderlig ....hvis jeg er syg og har feber så
har jeg konstant rejsning og kan 91 gange om dagen - det var det samme
med tømmermænd - men det så nok mere psyke - hvor ham du omtaler
nærmest synes at gå efter et ur af homonel karekter.

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 29-04-03 12:56

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

han
> et unikum?
> For, som I nok kan regne ud har jeg det IKKE sådan...

Min står som en pæl hver dag mellem 10-12. De unge piger på min arbejdsplads
stritter altid ekstra med måsen i det tidsrum

Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-04-03 13:28

Jens Bendtsen <aura@tiscali.dk> har skrevet:

> Min står som en pæl hver dag mellem 10-12. De unge piger på min
> arbejdsplads stritter altid ekstra med måsen i det tidsrum

Hvor var det du arbejder? Måske skulle man skifte job *G*

--
Niels

Fra : Jannie og Jens

Dato : 29-04-03 15:09

> Hvor var det du arbejder? Måske skulle man skifte job *G*

Ja en arbejdsdag på to timer, det er sq til at leve med

Jens

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 29-04-03 21:47

"Jannie og Jens" <jannieogjens@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja en arbejdsdag på to timer, det er sq til at leve med

der stod kun at jeg havde pæl på i to timer.....