Gaveideen
Fra : PerX ...

Dato : 28-04-03 02:18

Til Kvinden der har (næsten) alt:

http://www.audi-oh.com/Store/default.asp

Fra : Andropov

Dato : 28-04-03 09:25

> Til Kvinden der har (næsten) alt:
>
> http://www.audi-oh.com/Store/default.asp

Man kommer til at tænke på at de kunne bruge en mobiltelefon på lignende måde :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-04-03 11:25

Andropov <andropov@ofir.dk> skrev:

> Man kommer til at tænke på at de kunne bruge en mobiltelefon på
> lignende måde :)

Det er lavet.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : EspenE

Dato : 29-04-03 18:01

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i melding

> Det er lavet.

Nokia telefoner tåler fuktighet meget dårlig.....

Espen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-04-03 23:55

EspenE skrev:

Hej Espen

> Nokia telefoner tåler fuktighet meget dårlig.....

Så har du købt den forkerte model til kæresten. Denne model
er bedre beskyttet mod fugtighed:

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 30-04-03 19:17

On Wed, 30 Apr 2003 00:55:12 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>EspenE skrev:
>
>Hej Espen

>Så har du købt den forkerte model til kæresten. Denne model
>er bedre beskyttet mod fugtighed:

HVis du kalder den telefon "vandtæt" så synes jeg du skulle kigge
nærmere på Nokias hjemmeside

"Øvre og nedre Xpress-on™skaller, der beskytter mod stænk, stød og
støv."

Det ovenstående er snuppet fra den side af, og hvis du kalder det at
gnubbe en mobiltelefon i en kvindes våde skridt for stænk så joh så kan
den bruges *LOL*
Flemming Jacobsen

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 30-04-03 19:54

>Det ovenstående er snuppet fra den
>side af, og hvis du kalder det at
>gnubbe en mobiltelefon i en kvindes
>våde skridt for stænk så joh så kan
>den bruges *LOL*

Nå, den kan måske ikke klare en våd orgasme :)
Hvad fanden er det for noget skrammel.

Fra : Henrik B.

Dato : 01-05-03 16:18

Thunderbird[7100] wrote:
:: HVis du kalder den telefon "vandtæt" så synes jeg du skulle kigge
:: nærmere på Nokias hjemmeside
::
:: "Øvre og nedre Xpress-onTskaller, der beskytter mod stænk, stød og
:: støv."

Hmmm....min "stød og stænksikre" Nokia har været vasket ved 60 grader i
vaskemaskinen - den virker sgu' endnu! Det er ca. 6 mdr. siden.

M.v.h.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-05-03 18:49

On Thu, 1 May 2003 17:18:05 +0200, "Henrik B."
<webmaster@saabklub_nospam_.dk> wrote:

> [...]
>
>Hmmm....min "stød og stænksikre" Nokia har været vasket ved 60 grader i
>vaskemaskinen - den virker sgu' endnu! Det er ca. 6 mdr. siden.

Rent principelt set kan jeg da også godt tage min 3510 od og smide den i
håndvasken, gennemtørre den og brueg den igen uden problemer. Det er så
snart at der bliver balndet saltvand ind i det at mobiltelefoner
begynder at fejle seriøst.
Flemming Jacobsen

Fra : Andropov

Dato : 28-04-03 12:16

Der er åbenbart opfundet en mobiltelefonudgave kan jeg forstå.

Men der mangler en slags elektronisk kyskheds lås. Så manden kan sende
en besked hjem "go not kitty" når han mener konen har fået nok :) og
så med kode på så konen ikke er helt udkørt af orgasmer så der er
lukket for det varme vand om aftenen i ægtesengen.