Sex med Poppers
Fra : Nobody

Dato : 22-04-03 16:45

Min kæreste vil ofte gerne at vi tager poppers når vi dyrker sex, men
jeg er lidt "bange" da jeg har læst nogle skræk historier om at man
kan besvime osv. Jeg vil gerne indrømme de par gange jeg har prøvet
var det en vidunderlig/underlig følelse.

Er det mig som er lidt konservativ ?

Vil gerne høre fra nogen som har nogle erfaringer/viden/meninger om
dette, og er Poppers skadeligt ?

Fra : ml

Dato : 22-04-03 18:30

"Nobody" <no@no.dk> wrote in message
> [...]
> var det en vidunderlig/underlig følelse.
>
> Er det mig som er lidt konservativ ?
> Vil gerne høre fra nogen som har nogle erfaringer/viden/meninger om

Poppers (sålænge det ikke er fantasy) er nok ikke det farligste man kan
bruge, men farligt nok, hvis du spørger mig:

"Man kan besvime og få kvalme. Lider man af hjerteproblemer eller lavt
blodtryk, kan stoffet være livsfarligt. Poppers må ikke indtages sammen med
andre stoffer, da det forstærker virkningen og dermed belastningen på
hjertet."

Se mere på http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/poppers.htm.
--
ml

Fra : ml

Dato : 22-04-03 18:54

> [...]
med
> andre stoffer, da det forstærker virkningen og dermed belastningen på

Denne side tegner et mørkere billede af poppers:

http://www.ungcenter.dk/site/dk/forebyggelse/getthefacts/videomstoffer/Stoff
er/Amylnitrit/

Der er dog mindst én fejl:

"Derimod har man konstateret en række forgiftninger samt et tilfælde af
blindhed hos en 15-årig dreng, som mistede synet efter brug af amylnitrit
som rusmiddel."

Sundhedsstyrelsens svar til sundhedsministeren om poppers:

"I 1996 blev en alvorlig synsbeskadigelse hos en 15-årig dreng sat i
forbindelse med drengens indtagelse af "poppers". Denne sammenkædning viste
sig imidlertid at være forkert, idet synsnedsættelsen skyldtes en
infektion."

http://www.folketinget.dk/Samling/20012/udvbilag/SUU/Almdel_bilag140.htm
--
ml

Fra : Amie

Dato : 25-04-03 22:48

Hej

> [...]
> kan besvime osv. Jeg vil gerne indrømme de par gange jeg har prøvet
> var det en vidunderlig/underlig følelse.

Hmm.. kan hun ikke dyrke sex uden ?? så har hun da et helt forkert forhold
til sex eller der stikker måske noget helt andet under.

> Er det mig som er lidt konservativ ?

Nej efter min mening bestemt ikke. Hvis ikke hun vil have sex med dig uden
poppers så er der da noget seriøst galt med hende.

> Vil gerne høre fra nogen som har nogle erfaringer/viden/meninger om
> dette, og er Poppers skadeligt ?

Jeg er en af dem der har prøvet popppers masser af gange. Jeg vil på det
stærkeste fraråde det, da abselut ikke - efter min mening, skal være lovligt
at købe. Jeg har samtidig prøvet en masser andre stoffer ( af de ulovlige
slags *S* ) og ærligt så kan jeg ikke se hvad forskellen på de ulovlige og
poppers er. At der ikke er nogen der er døde af poppers endnu er et mirakel.
Man kan jo tydligvis mærke på ens krop virkningen af det og det er da ikke
en sund virkning ( ens hjerte banker over dobbelt så hurtigt og er næsten
ved at hoppe ud af brystkassen på en, man bliver overdrevet varm over hele
kroppen og ens sanser bliver forstærket ). Enhver logisk fornuft siger mig
at hvis ens hjerte banker så hurtigt, så kan det ikke være sundt og man kan
jo ikke med 100% sikkerhed sige hvordan ens krop vil reagere.

Nå-men.. det er bare min mening.. men hvis hun ikke vil have sex uden
poppers så er der noget galt og det er nok mere det du skal have fat i hende
omkring.

Amie