bo warming
Fra : Mike Crenshaw

Dato : 22-04-03 11:25

er det mig eller er ham bo warming belastende?

Fra : Morten Trab

Dato : 22-04-03 11:52

"Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> er det mig eller er ham bo warming belastende?

Så belastende at han er blacklistet på vores news-server...Får slet ikke
indlæg fra ham mere...Kun hvis der er nogle der er så dumme at svare på
dem...Så kommer de igennem svaret...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-03 14:54

In news:cL8pa.27524$y3.2211300@news010.worldonline.dk, Mike Crenshaw
<crenshaw@worldonline.dk> wrote:

> er det mig eller er ham bo warming belastende?

Forespurgt således: Det er klart dig, der er belastende!

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-03 19:16

On Tue, 22 Apr 2003 15:53:52 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Forespurgt således: Det er klart dig, der er belastende!

yeps.... da indlæget såre enkelt ikke har noget at gøre i gruppen
debatere indlægene om du føler for det ... men skirbenten som sådan -
hvis der pronto skal være en debat om denne så gøre det i snak.snik
eller d.s.o-t

Mv.
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netikette

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 23-04-03 00:15

> Forespurgt således: Det er klart dig, der er belastende!

er det det bedste du kan komme på?

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 23-04-03 08:58

"Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> mælte sligt:

>er det det bedste du kan komme på?

Hvis du ikke bryder dig om svaret, bør du lade være at spørge.

Jeg finder ikke Bos indlæg belastende. Tilfældige personangreb derimod...

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Oder war es eine Predigt des Todes, dass heilig hiess,
was allem Leben widersprach und widerrieth?

Fra : PerX ...

Dato : 23-04-03 15:43

In article <oqhcavsl9b4nn3ko1mucckfdan4fu3jqeu@4ax.com>,
pinnerup@*fjerndette*privat.dk says...
> "Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> mælte sligt:

> Hvis du ikke bryder dig om svaret, bør du lade være at spørge.

Han kan jo ikke vide hvad svaret er før han spørger? ;)

Fra : Peter

Dato : 22-04-03 15:26

"Mike Crenshaw" <crenshaw@worldonline.dk> wrote in message
> er det mig eller er ham bo warming belastende?

De fleste får det dårligt når de læser Bæ Warmings latrinære udgydelser.
killfilter please.

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-04-03 18:14

Mike Crenshaw wrote:

> er det mig eller er ham bo warming belastende?

Bo hvem?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Mikey

Dato : 22-04-03 23:30

Fra : Chokmah

Dato : 23-04-03 00:45

On Wed, 23 Apr 2003 00:29:38 +0200, "Mikey" <mikeysayshei@hotmail.com>
wrote:

>"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

jamen så da wellkomen til som man siger
og et hurtigt slag forbi fundassen :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

vil lette dig for det fejl slagene indtryg at debat om privat personer
ikke lige indgår som en del af gruppens formål...

Mv.
Bo M Mogensen
--
film - binaer hvordan her : http://80.196.130.179/