Anne Linnet nummer søges
Fra : Benny Dein

Dato : 26-03-01 18:11

Hej

Her kommer en vanskelig en:

Jeg søger et nummer med Anne Linnet, hvor jeg kan huske melodien, men ikke
meget af teksten.

Det eneste jeg kan gengive her er, at mindst et af versene slutter med ordet
'en forårsdag'.

Jeg har en eller ide om, at 'forårsdag' indgår i sangens titel, men det er
kun et gæt.

Det er et stille og efter min mening et meget smukt nummer.

Er der nogen bud på den?

Mvh. Benny

Fra : Hanne

Dato : 26-03-01 19:18

Benny Dein <benny.deinremovethis@get2net.dk> skrev i en

> [...]
det er
> kun et gæt.
>
> Det er et stille og efter min mening et meget smukt nummer.

Det er da Forårsdag fra Jeg er jo lige her fra 1988 )

Hanne

Fra : Benny Dein

Dato : 26-03-01 21:25

Tak skal du ha'