Op til tre måneders levering på ADSL...
Fra : Thomas Ehler

Dato : 26-03-01 18:14

Hej alle. Lige en info...

Se lige hvad der står på den side hos TDC hvor man checker om man kan få
ADSL......

"Ja, der er etableret ADSL i dit lokalområde og vi kan tage imod din
ordre på telefon 80 80 80 31.
Det skal påregnes, at der desværre kan være op til 3 måneders
leveringstid"

Tre måneder?!!! Hmmm!
MVH
THE

Fra : Hauge

Dato : 26-03-01 18:29

Hejsa

"Thomas Ehler" <thomas@ehler.dk> wrote in message
> Tre måneder?!!! Hmmm!

Og hvad er så problemet? Det er sq da bedre at de siger hvor lang tid der
_kan_ gå, istedet for at du bestiller og tror du kan få på 3 dage, ikk'?

Mvh Hauge

Fra : Bent skohorn

Dato : 26-03-01 04:27

Jeg har lige kigget min ordbog igennem.. 'sq' står ikke opført som et ord
nogen steder.. hverken i fremmedordbogen eller de andre.. hvad betyder det?
er det noget specielt lamerslang?

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 26-03-01 19:10

"Bent skohorn" <knud@skodliv.dk> wrote in message
> Jeg har lige kigget min ordbog igennem.. 'sq' står ikke opført som et ord
> nogen steder.. hverken i fremmedordbogen eller de andre.. hvad betyder
det?
> er det noget specielt lamerslang?

Jeps, en omskrivning af sgu

/Mikkel

Fra : Gevaldi

Dato : 26-03-01 21:45

--
"Bent skohorn" <knud@skodliv.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige kigget min ordbog igennem.. 'sq' står ikke opført som et ord
> nogen steder.. hverken i fremmedordbogen eller de andre.. hvad betyder
det?
> er det noget specielt lamerslang?

Det er ligesom i sodavands reklamen: sq siger squash, men her betyder det
sgu uden ash.....har du forstået?

Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Erik Dan

Dato : 26-03-01 22:36

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.
Hvilket bedst gøres ved at lukke dem inde, i dertil indrettet ryge rum.
/ Erik

Fra : Anton Norup Soerense~

Dato : 27-03-01 10:16

> Og hvad er så problemet? Det er sq da bedre at de siger hvor lang tid der
> _kan_ gå, istedet for at du bestiller og tror du kan få på 3 dage, ikk'?

Problemet er, at idioterne ikke engang kan levere på tre måneder!
Jeg har nu ventet i næsten 5 måneder, siden jeg bestilte :(

MVH
Anton Sørensen

Fra : Hauge

Dato : 27-03-01 10:48

Hejsa

"Anton Norup Soerensen" <norup@rap.astro.ku.dk> wrote in message
> Problemet er, at idioterne ikke engang kan levere på tre måneder!

Det er jo en anden sag, og det er vel ikke det den her tråd går ud på.

> Jeg har nu ventet i næsten 5 måneder, siden jeg bestilte :(

Ja det er også synd, men blev der lovet 3 mdr. leverinbgstid for 5 mdr.
siden? Nej vel, for dengang havde de store problemer med at få hardware til
DSL, så du fik _ingen_ lovning på hvornår du ville få det, har jeg ret?

Mvh Hauge

Fra : Anton Norup Soerense~

Dato : 27-03-01 14:44

> [...]
> DSL, så du fik _ingen_ lovning på hvornår du ville få det, har jeg ret?

Jeg fik skriftligt oplyst, at leveringstiden ville være ca. et halvt år.
Jeg føler mig heftigt trådt på af deres annonceringer med 3 mdrs
leveringstid. Hvis jeg ikke har fået min forbindelse indenfor
3 måneder efter at denne form for annoncering begyndte, vil jeg virkelig
føle mig belortet af TDC. Desværre har jeg ikke en dato på, hvornår
annoncerne optrådte for første gang.

MVH
Anton Sørensen

Fra : Wintermute

Dato : 27-03-01 14:57

> [...]
til
> DSL, så du fik _ingen_ lovning på hvornår du ville få det, har jeg ret?

Det er sgu da også amatøragtigt at et så stort og seriøst fortagende som TDC
Ikke har fået styr på deres leverancer på den ene eller anden måde.

Jeg mener hvorhenne bestiller man ellers et produkt og bliver tvungen til at
vente i ca. 3 måneder på levering.

Tag nu deres reklame som ordret siger "Se Big brother 24 timer i døgnet med
NetExpres ADSL". Men når vi der nyligt har bestilt får leveret, er Big
brother
nok history. Så den holder ikke TDC.

Det skal lige nævnes at jeg bestilte for 6 uger siden og stadigvæk ikke har
fået
nogen leveringsdato, hvorimod min makker som bor i byen (Svendborg) fik
ADSL hos CC på under en måned.

Mvh
Brian Andersen
Svendborg

Fra : Jesper Skriver

Dato : 27-03-01 17:07

On Tue, 27 Mar 2001 15:57:14 +0200, Wintermute wrote:
> [...]
>Ikke har fået styr på deres leverancer på den ene eller anden måde.
>
>Jeg mener hvorhenne bestiller man ellers et produkt og bliver tvungen til at

Prøv at bestille en VW Passat ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Wintermute

Dato : 27-03-01 17:46

> Prøv at bestille en VW Passat ...

LOL, Jeg tænkte faktisk på det da jeg skrev det og
selvfølgelig skal du da lige nævne det

Jeg har forresten ringet til kundeservice i dag og fik
af vide at jeg vil få leveret d. 26/4, det giver mig så
en samlet ventetid på to måneder hvilket jeg sagtens
kan leve med. Det der er humlen er at jeg har en dato
så jeg ved hvor jeg står.

Mvh
Brian Andersen
Svendborg

Fra : Christen Stephansen

Dato : 27-03-01 20:17

> [...]
> en samlet ventetid på to måneder hvilket jeg sagtens
> kan leve med. Det der er humlen er at jeg har en dato

Forhåbentlig holder datoen, men du skal ikke regne med noget, førend du har
det på skrift.

Og jer der sidste år fik udskudt jeres installation, bare drop
kommentarerne. Det er gammelt snak.

/Christen Stephansen

Fra : martin

Dato : 27-03-01 19:50

> Prøv at bestille en VW Passat ...

Lupo 3L ville være et lidt bedre eksempel...

-Martin

Fra : Frank Lundgren

Dato : 27-03-01 21:18

> Lupo 3L ville være et lidt bedre eksempel...
>
> -Martin

Lupo... det er en reelabstaktion, den eksisterer, bare ikke i virkeligheden.

Fra : martin

Dato : 28-03-01 13:19

> Lupo... det er en reelabstaktion, den eksisterer, bare ikke i
virkeligheden.

Samme med tdc´s adsl-løsninger fra efterår til jul 2000..

Skal lige siges at jeg er en lykkelig ejer af en 1Mbit netexpres linie, som
jeg faktisk blev tilbudt at få oprettet 10-14 dage efter bestilling, men
måtte få det udsat! pgs. sommerferie. Fik oprettet 8/1-2000 og har kørt
fejlfrit siden oktober 2000.

-Martin

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 03-04-01 02:15

On 27 Mar 2001 16:06:53 GMT, jesper@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>Prøv at bestille en VW Passat ...

Nok virker han ikke kløgtig, meeen ;)

Daniel Stjernholm aka Skumling - skumling@skumlenet.dk

Fra : Ghashûl

Dato : 29-03-01 17:47

<the_wintermute@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fået
>nogen leveringsdato, hvorimod min makker som bor i byen (Svendborg) fik

Du kan roligt gå ud fra at Tele Danmark har slettet din ordre.
Ring til dem og tjek så snart du kan.

Jeg er pt. på min 4 ordre, de andre 3 er blevet slettet. Nu må jeg
vente og se om den her holder...

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-03-01 07:22

Hej Thomas

Når jeg taster mit telefonnummer ind, så får
jeg beskeden at - der desværre ikke er mulighed
for det i mit område !

Så du er faktisk heldig

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-03-01 13:24

Thomas Ehler skrev i meddelelsen <99nt7p$fto$2@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> ordre på telefon 80 80 80 31.
> Det skal påregnes, at der desværre kan være op til 3 måneders

der gik præcis 3 mdr. fra jeg bestilte til jeg fik stikket.. ventetiden på
routeren tog en uge, og den var sgu slem!

--
Mvh Anders Houmark
The world sucks!!

Fra : Ghashûl

Dato : 29-03-01 17:45

On Mon, 26 Mar 2001 19:13:33 +0200, "Thomas Ehler" <thomas@ehler.dk>
wrote:

> [...]
> ordre på telefon 80 80 80 31.
> Det skal påregnes, at der desværre kan være op til 3 måneders

Ja, det kommer nok til at svare til minimum 6 måneder da TDC har det
sjovt med at slette deres kunders ordre.
Jeg kører på min 4 ordre per i dag. Ringer ind i morgen og ser om den
stadig findes...

Fra : Christen Stephansen

Dato : 29-03-01 18:16

> Ja, det kommer nok til at svare til minimum 6 måneder da TDC har det
> sjovt med at slette deres kunders ordre.
> Jeg kører på min 4 ordre per i dag. Ringer ind i morgen og ser om den
> stadig findes...

Det er ikke muligt. Enten er din ordre aldrig blevet tastet ind, eller også
er der en god grund til, at den ikke stadig ligger i systemet. Evt. fordi du
ikke kan få det (for høj DB, mangl. kobber hvis det er konkurrenten, eller
noget tilsvarende).

Du burde måske få en kundeservicemedarbejder til at undersøge sagen nærmere.

/Christen Stephansen

Fra : Ghashûl

Dato : 30-03-01 06:03

On Thu, 29 Mar 2001 19:16:03 +0200, "Christen Stephansen"
<lucifer@jones.dk> wrote:

> [...]
>noget tilsvarende).
>
>Du burde måske få en kundeservicemedarbejder til at undersøge sagen nærmere.

Jeg har fået ham der tilføjede min seneste ordre til at love at tjekke
i dag fredag og på mandag om den stadig findes.

Hvis der var en grund til at de slettede den burde de fortælle mig
det. Ifølge TD har de endnu ikke udført et tjek af min linie så det er
heller ikke det. Desuden bor jeg under 1KM fra stationen så jeg tror
ikke der er noget galt.

--
Regards Sir Ghashûl ><> † Warrior in the army of Yahwe † <><

Fra : Anders Lund

Dato : 13-05-01 18:11

Min onkel, bor i ringkøbing amt, som har lavet en spicial aftale med TDC, og
der ud over har de konkurrence fra struernet. Han fik leveret Netekspress på
3 uger.

mvh
Anders Lund

Fra : John Joe

Dato : 15-05-01 18:02

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote in message
> [...]
og
> der ud over har de konkurrence fra struernet. Han fik leveret Netekspress

?????????