Skærme
Fijala 3554
Lifetech skærme
Fra : Kruen

Dato : 26-03-01 17:06

Hej
Er der nogen der har erfaring med Lifetech's
skærme?
Aldi har nogen på tilbud i øjeblikket.
Er de noget værd?

Hilsen Kruen

Fra : Bamsen

Dato : 28-03-01 14:09

On Mon, 26 Mar 2001 16:06:26 -0000, "Kruen" <kristian@nielsen.ms>
wrote:

>Hej
>Er der nogen der har erfaring med Lifetech's
>skærme?
>Aldi har nogen på tilbud i øjeblikket.
>Er de noget værd?

De er helt udemærkede. Det er ikke high-end gear, men de er billige.
Og Medion er et kendt mærke i tyskland. Så hvis du skal have dig en
prisbillig skærm, ja, så finder du nok næppe et bedre tilbud i dag.
Men skynd dig....der var rift om dem i morges (I København)

Hilsen Bjørn

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-03-01 16:44

"Bamsen" <thebear@REMOVEiname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> prisbillig skærm, ja, så finder du nok næppe et bedre tilbud i dag.
> Men skynd dig....der var rift om dem i morges (I København)

____________________

...har hørt at der handles 15" TFT skærme til 2900,- + moms hos diverse
forhandlere.....gad vide om prisen vitterlig er ved at falde til omkring
halv pris
inden sommer..??

MVH

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-03-01 08:53

> ..har hørt at der handles 15" TFT skærme til 2900,- + moms hos diverse
> forhandlere.....gad vide om prisen vitterlig er ved at falde til omkring
> halv pris inden sommer..??

Håber jeg ikke - da jeg lige har købt en til fuld pris ....

/A