At bo ombord
Fra : Refsgaard

Dato : 11-05-03 19:37

Jeg uddannet skibsfører og planlægger at købe og bo i motorsejler
omkring sommeren 2003. I den forbindelse vil jeg meget gerne i kontakt
med personer der har erfaring med at bo ombord. Hvis der er nogen der
har nogle gode råd til hvilken type båd der egner sig bedst eller
andre gode råd, vil jeg meget gerne høre fra jer. Det er ikke en
husbåd jeg planlægger at købe, så erfaringer fra andre bådtyper end
husbåde er meget velkomne.

mvh.
Refsgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-05-03 12:58

"Refsgaard" <j_refsgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre gode råd, vil jeg meget gerne høre fra jer. Det er ikke en
> husbåd jeg planlægger at købe, så erfaringer fra andre bådtyper end

Jeg har boet nogle år på min båd og svarer dig om nogle dage, jeg har lidt
meget at se til lige nu, desværre...

Claus