Beklæde glasfiber-kabine?
Fra : Henning

Dato : 08-05-03 16:15

Hvad kan jeg beklæde det indvendige af kabinen med? Som det er nu, er
der rå glasfiber - ikke særlig spændende eller isolerende. Det skal
vel både være fugtafvisende, men samtidig til at skære i og lime på?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 09-05-03 07:48

> Hvad kan jeg beklæde det indvendige af kabinen med? Som det er nu, er
> der rå glasfiber - ikke særlig spændende eller isolerende. Det skal
> vel både være fugtafvisende, men samtidig til at skære i og lime på?

Du kan bruge skumvinyl som købes i enhver bådudstyrsforretning til
omkring kr. 200/ m2.
Der findes flere forskellige kvaliteter, farver og typer så der er nok
at vælge imellem.
Husk at bruge vandbaseret kontaktlim til opklæbning, og i samlingerne
kan du bruge normal kontaktlim.

/Svend

Fra : co

Dato : 10-05-03 20:53

"Svend Brandt Jensen" skrev i en meddelelse

> Husk at bruge vandbaseret kontaktlim til opklæbning, og i samlingerne
> kan du bruge normal kontaktlim.

Hvorfor skal det være vandbaseret, hvorfor ikke bare bruge kontaktlim over
dte hele ??

mvh

Claus