"Carsten Larsen" <ccmm@larsen.dk> skrev i en meddelelse
news:ba4if8$1e3o$1@news.cybercity.dk...
> Hvor lang tid er det rimeligt at skulle vente på at få repareret sit
kamera
> under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er ved at blive
> lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at brokke sig ?
>
> Mvh
> Carsten
>
>
Hej
Jeg har snart haft mit Canon A60 til reparation i 4 uger og er lige som dig
ved at blive godt og grundigt irriteret.
Det starter med at jeg ringer til Canons Helpdesk. Der kender supporteren
slet ikke modellen, men kender åbentbart fejlen E18, han fortæller i hvert
fald at jeg skal sende det ind til Canons reparationsafdeling, der ligger på
Hørskætten 26 i Tåstrup med en fejlbeskrivelse og kopi af kvittering.
Vi sender det ind og hører ikke mere til det de næste 3 uger. Så ringer jeg
til det samme nummer som første gang og der siger supporteren så at vi skal
ringe til et andet nummer. Jeg når ikke at blive klar over hvem jeg skal
ringe til udover at jeg får et nyt tlfnr. Det gør jeg så og der får jeg at
vide, at jeg da slet ikke skulle sende kameraet derhen, men nu fik jeg
nummeret til rep.afd. så kunne jeg snakke med dem.
Det tredje tlfnr jeg får er så åbentbart til den afdeling, hvor kameraet
egentligt skulle være sendt hen, men der kan supporteren heldigvis se at de
har modtaget kameraet, men ikke hvornår det er repareret.
Så der står jeg nu! Ingen kamera og ingen information om hvornår jeg får det
tilbage. I næste uge prøver jeg at ringe igen, så må vi se hvad der sker.
Siden jeg snakkede med dem sidst har jeg så fundet ud af, at
www.itservice.dk er rep.afd. for deres produkter.......og minsandten om de
ikke lover reparation indenfor 3 dage. Så jeg er i hvert fald ikke tilfreds
med deres service.
Alt dette hjælper selvfølgelig ikke dig så meget, medmindre du også har et
Canonprodukt, men nu fik jeg i hvert fald afløb for lidt frustrationer
Michael