Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor lang tid for garantireparation ?
Fra : Carsten Larsen

Dato : 17-05-03 06:48

Hvor lang tid er det rimeligt at skulle vente på at få repareret sit kamera
under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er ved at blive
lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at brokke sig ?

Mvh
Carsten

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-05-03 08:01

"Carsten Larsen" <ccmm@larsen.dk> wrote in

> [...]
> kamera under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er
> ved at blive lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at

Læs tilbage i grupperne dk.forbruger og dk.videnskab.jura på
groups.google.com, det er et hyppigt stillet spørgsmål

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 17-05-03 23:57

"Carsten Larsen" <ccmm@larsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er ved at blive
> lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at brokke sig ?

JA det er fortideligt at brokke sig, men prøv da at ringe til dem og hør
hvordan det går med dit kamera, da du jo savner det, og ikke får lavet nogle
billeder. Man kommer længere med snak end med brok.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Michael

Dato : 18-05-03 10:38

> [...]
> under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er ved at blive
> lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at brokke sig ?

Hej

Jeg har snart haft mit Canon A60 til reparation i 4 uger og er lige som dig
ved at blive godt og grundigt irriteret.

Det starter med at jeg ringer til Canons Helpdesk. Der kender supporteren
slet ikke modellen, men kender åbentbart fejlen E18, han fortæller i hvert
fald at jeg skal sende det ind til Canons reparationsafdeling, der ligger på
Hørskætten 26 i Tåstrup med en fejlbeskrivelse og kopi af kvittering.
Vi sender det ind og hører ikke mere til det de næste 3 uger. Så ringer jeg
til det samme nummer som første gang og der siger supporteren så at vi skal
ringe til et andet nummer. Jeg når ikke at blive klar over hvem jeg skal
ringe til udover at jeg får et nyt tlfnr. Det gør jeg så og der får jeg at
vide, at jeg da slet ikke skulle sende kameraet derhen, men nu fik jeg
nummeret til rep.afd. så kunne jeg snakke med dem.
Det tredje tlfnr jeg får er så åbentbart til den afdeling, hvor kameraet
egentligt skulle være sendt hen, men der kan supporteren heldigvis se at de
har modtaget kameraet, men ikke hvornår det er repareret.

Så der står jeg nu! Ingen kamera og ingen information om hvornår jeg får det
tilbage. I næste uge prøver jeg at ringe igen, så må vi se hvad der sker.

Siden jeg snakkede med dem sidst har jeg så fundet ud af, at
www.itservice.dk er rep.afd. for deres produkter.......og minsandten om de
ikke lover reparation indenfor 3 dage. Så jeg er i hvert fald ikke tilfreds
med deres service.

Alt dette hjælper selvfølgelig ikke dig så meget, medmindre du også har et
Canonprodukt, men nu fik jeg i hvert fald afløb for lidt frustrationer

Michael

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-05-03 17:34

> [...]
> under garanti ? Jeg har nu haft det indleveret i 3 uger og er ved at blive
> lidt utålmodig, men er det for tidligt at begynde at brokke sig ?

Hej Carsten & Michael

Det er måske lige tidligt nok at brokke dig, men et forsigtigt opkald, kan
nok ikke skade, så du ved om du skal købe et reserve kamera , og håber
så på for dig, at det ikke er et Canon du har sendt ind. Til dig Michael,
jeg føler med dig, og håber for dit vedkommende, at det værste er overstået,
dog frygter jeg for du har det værste tilgode. Men jeg håber for dig, at de
er blevet bedre til udbedring af fejl, ellers begynder du at sige som jeg "
Aldrig mere Canon "..

M.V.H.....Benny..