Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
tage billeder under vand? undervandskamera~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-05-03 09:04

hejsa!

Jeg har nu kraftigt overvejet at anskaffe mig en canon s50... og tænkte
på også at investere i et undervandskamera-hus (underwater house)....
da jeg skal til thailand/malaysia/vietnam til sommer, og ud og dykke igen,..

Kan sådan et undervandskamera gå ned på ca. 20 meter?? (jeg tænker på
at der er et voldsomt lufttryk nede på bunden!)...

Jeg kan ikke finde nogen priser på undervandkamera hus til s50... på
edbpriser.dk..
findes der virkelig ikke sådan et til denne model??

Er der billigere steder at købe canon s50.. den står til ca. 5250 kr.. det
billigste
sted på edbpriser.dk... Jeg kunne godt køre ned til grænsen.. er det
billigere der?
jeg gider ikke spare 200 kr.. så vil jeg hellere købe det i danmark....

mvh jan

p.s. håber på masser af svar!

Fra : Peter Kjær

Dato : 16-05-03 09:52

Hej Jan,

Dybden er ikke noget problem. Der findes undervandshuse i mange forskellige
kvaliteter og det er kvaliteten der afgør hvor dybt du kan dykke med det.

edbpriser er nok ikke det bedste sted af kikke efter undervandshuse, du kan
evt. prøve at kikke på www.ikelite.com de laver huse der holder til ca. 60
meter.

Ellers kan du også prøve at kikke i min linksamling på min hjemmeside
www.dacor.dk der finder du mange andre producenter og forhandler

--
Ses,
Peter