Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Optisk søger på små digital kameraer?
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 06:16

Når man zoomer følger den optiske søger så med på de helt små digital
kameraer?

Hvis, ja eller nej: Gælder det alle?

Jeg tænker på klassen: Pentax S, Casio Ex-z3, Canon IXUS II, Olympus y300
osv..

\MK

Fra : Michael Holm

Dato : 16-05-03 07:25

Det er et meget stort spørgsmål, "gælder det alle"

--Michael

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 09:05

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> wrote in message
> Det er et meget stort spørgsmål, "gælder det alle"

Ment som er det en selvfølgelighed i den klasse?

\MK

Fra : ¤

Dato : 16-05-03 08:02

Den følger ihvertfald med på mit Pentax Optio 330 RS
Torben

Fra : Boya

Dato : 16-05-03 11:17

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
> Den følger ihvertfald med på mit Pentax Optio 330 RS
> Torben

Også på Olympus C-300 Zoom !

Hilsen Bo YA