Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et lille indkøbstip.
Fra : Claus Smith

Dato : 15-05-03 09:32

For dem, som fotografere digitalt og bruger AA batterier, så er der tilbud
hos www.elkuglen.dk på Panasonic genopladelige 2000 mah NiMh batterier til
kr. 23,- pr. stk.

Har ingen tilknytning til forretningen, men er blot en tilfreds kunde og
ville hjælpe mine fotokollegaer landet rundt til billige kvalitetsbatterier.

Claus Smith - Pigefotografen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-05-03 10:14

In news:3ec350d7$0$269$ba624c82@nntp05.dk.telia.net ,
Claus Smith <pigefotografen@pigefotografen.dk> typed:
> [...]
>
> Har ingen tilknytning til forretningen, men er blot en tilfreds kunde
> og ville hjælpe mine fotokollegaer landet rundt til billige

Jae det må siges at være billigere end www.batterier.dk hvor jeg normalt
køber mine... Og til trods for porto, ser det faktisk ud til at 4 stk p6p AA
er (139.90 - 107,00) = 32 kr billigere ved elkuglen. Så tak for tippet ! :)
Og nu vi er ved det... Er der så nogen der ved hvor man kan få 2300 mAh AA
batterier ?
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk