Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Avenceret program til at lave foto cd'ere ~
Fra : Hjalte

Dato : 14-05-03 21:47

Hejsa...

Jeg søger et program der kan lave video cd'ere med mine billeder på,
det ville kanont, hvis man samtidig kunne have billederne liggende i
fuld størrelse (1600*1200) som backup.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men kunne man lave en menu,
hvor man kunne vælge slideshow, og evt. begivenheder, som f.eks
"billeder fra ferie" ell . lign, ville det være kanont

Kan det lade sig gøre?
Og hvilket program skal jeg bruge?

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : *gavtyven*

Dato : 14-05-03 22:08

Ulead DVD PictureShow 2

Fra : Hjalte

Dato : 15-05-03 11:16

On Wed, 14 May 2003 23:07:55 +0200, "*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk>
wrote:

>Ulead DVD PictureShow 2

Tak, men jeg kan ikke finde en backup feature i programmet.

Det jeg gerne ville kunne gøre, er at de bedste billeder som jeg
vælger, skal være på slideshowet, men i en anden mappe ville jeg lægge
alle billederne, så jeg har dem til en anden god gang, men de skal
ikke kunne ses på video-cd'en.

Gir det mening?

Fra : ct

Dato : 15-05-03 15:12

> Gir det mening?

egentlig ikke.

hvorfor bruger du ikke 2 forskellige cd' er til 2 forskellige opgaver?

claus

Fra : Allig8or

Dato : 15-05-03 20:17

> [...]
> vælger, skal være på slideshowet, men i en anden mappe ville jeg lægge
> alle billederne, så jeg har dem til en anden god gang, men de skal

Jo-da.
Men ved ikke lige hvor god opløsningen er på flg.
programmer: Picture to TV/Photo2vcd,men picture To TV,gemmer billederne i en
separat mappe.

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Hjalte

Dato : 16-05-03 08:36

On Thu, 15 May 2003 21:16:54 +0200, "Allig8or" <no@no.no> wrote:

>Jo-da.
>Men ved ikke lige hvor god opløsningen er på flg.
>programmer: Picture to TV/Photo2vcd,men picture To TV,gemmer billederne i en
>separat mappe.

Også dem men ikke vil have vist på slideshowet?

Fra : Allig8or

Dato : 16-05-03 09:00

Fra : Hjalte

Dato : 16-05-03 21:01

On Fri, 16 May 2003 10:00:23 +0200, "Allig8or" <no@no.no> wrote:

> [...]

Øv -(

Nåh, måske der er nogen der ved det her: findes der et program der kan
emulere et CD-writer drev, så andre brænderprogrammer kan bruge det
virtuelle drev. Og lave et image.

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 18-05-03 00:00

Hjalte wrote:

> Øv -(
>
> Nåh, måske der er nogen der ved det her: findes der et program der kan
> emulere et CD-writer drev, så andre brænderprogrammer kan bruge det
> virtuelle drev. Og lave et image.

VCDEasy kan det du søger ang. slide show og billeder på VCD, også som
backup. Det kræver bare lidt tålmodighed at følge de howto's der findes. Det
understøtter bl.a. menuer, hvis du selv laver menu-billedet.

Mvh
Mogens Beltoft

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-05-03 02:40

> [...]

> Nåh, måske der er nogen der ved det her: findes der et program der kan
> emulere et CD-writer drev, så andre brænderprogrammer kan bruge det

Ja, det kan Nero og sikkert alle andre burn programmer. Men du er da OT her...

Claus