Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cardreader til PC.
Fra : P.L.P.

Dato : 13-05-03 21:16

Hej !

Når jeg skal overføre billeder til min Pc (webtech 6110 med win me) med en
cardreader så kan jeg overføre ca. 10 billeder så går den i stå og viser en
blå skærm hvor der står FEJL UNDER SKRIVNING TIL DISK.

Når jeg går ind i system>usb er der et lille grøn spørgsmål tegn

den gør det samme med win 2000.
Men på en anden PC og med win 98 kører det bare.

hvad kan der være i vejen ?

Mvh. Per

Fra : emj

Dato : 13-05-03 21:49

On Tue, 13 May 2003 22:15:42 +0200, "P.L.P."
<fjerndether_ma-ry@get2net.dk> wrote:

>Men på en anden PC og med win 98 kører det bare.
Du skal installere en driver, som passer til dit styresystem.
Det tyder på, at du ukke har den rette driver til hverken Win ME
eller win2000
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : P.L.P.

Dato : 13-05-03 22:20

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse > >Men på en anden PC og
med win 98 kører det bare.
> Du skal installere en driver, som passer til dit styresystem.
> Det tyder på, at du ukke har den rette driver til hverken Win ME
> eller win2000
> Hilsen emj

Jo jeg har den rigtig driver installere efter cardreader manualen ligger den
i ME og i 2000. Og jeg kan ikke installere driver med den CD som fulgte med.
Jeg har prøvet Win update der er heller ikke noget at hente.

Der er de samme problemer når jeg overføre direkte fra digi cam så jeg tror
det er PC der er noget i vejen med men hvad ?

Per

Fra : emj

Dato : 13-05-03 22:34

On Tue, 13 May 2003 23:19:50 +0200, "P.L.P."
> [...]

>i ME og i 2000. Og jeg kan ikke installere driver med den CD som fulgte med.
>Jeg har prøvet Win update der er heller ikke noget at hente.

Driveren vil jeg nu vælge at finde på producenten til cardreaderens
hjemmeside.

>Der er de samme problemer når jeg overføre direkte fra digi cam så jeg tror
>det er PC der er noget i vejen med men hvad ?
Du kan prøve at vælge fjern ved den linje med det grønne udråbstegn og
genstarte maskinen.
Det er risikofrit, men får måske din USBport til at opføre sig
ordenligt
Hilsen emj