Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus digital kamera
Fra : Thomas H.

Dato : 11-05-03 18:38

Det er sjældent der er debat omkring olympus digital kameraer.

Hvad kunne kan det skyldes ? At de bare fungere, eller at der ikke er nogle
som køber dem fordi de er dårlige ??

Jeg overvejer selv at investere i et Olympus C-750 ULTRA ZOOM, og kunne
derfor godt tænke mig og høre, om der er nogle der har noget godt eller ondt
at sige om det kamera.

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 11-05-03 20:05

Hej Thomas

Jeg kan anbefale www.dpreview.com Her er der masser af diskurssioner. Der er
dog ikke et full review af kameraret. Bruger den selv meget. Jeg har lige
investrret i et brugt E-20 med en masse udstyr. Så nu ved jeg godt hvad jeg
skal lave de næste mange måneder :)

Her er også et link til folk der giver deres mening om dette kamera
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=oly_c730uz.

Håber at du kan bruge det til noget.

Hilsen
Ole

Fra : hytte

Dato : 12-05-03 07:15

Hej.
Jeg investerede i lige det kamera ,Olympus C-750 ULTRA ZOOM for et halvt år
siden som mit første digitale kamera, har derfor ingen samlignings grundlag,
men jeg har kun godt at sige om det, det tager lidt tid at komme igennem
alle mulighederne, der kunne måske være et minus i at der ikke er meget
ekstra udstyr at få til den serie, her tænker jeg på linser.
Du skal også tænke på at et stativ er en god ting når du vil bruge zoom.

MVH.
Bjarne Hytting

Fra : Thomas H.

Dato : 12-05-03 11:42

"hytte" <bjarne.hytting@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ekstra udstyr at få til den serie, her tænker jeg på linser.
> Du skal også tænke på at et stativ er en god ting når du vil bruge zoom.

Hvordan kan du investere i det ? Det kommer først på markedet i næste månede
!!

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

Fra : Benja

Dato : 12-05-03 18:08

> [...]
> år
> grundlag,
> >

> Hvordan kan du investere i det ? Det kommer først på markedet i næste

Jeg tror at der bliver snakket om 2 forskellige kameraer. Nemlig C-730
(http://www.olympus.dk/digital/c730uz.htm) og C-750
(http://www.olympus.dk/digital/c750uz.htm)

Mvh.
Benja

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 12-05-03 20:40

Hej Thomas

Upss. Det er lige det der med øjnene. Sorry. Der er selvfølgelig ikke nogen
der har skrevet noget om dette endnu.

Fra : Claus Weichel

Dato : 14-05-03 20:17

Hej Thomas,

Har lige købt et c-740uz, den eneste forskel på de to er 4 mill. pic og
der
der kan sætte extern flash på c-750uz.

Det jeg lige har nået at teste er: Gode klare billeder, mange "rigtig"
mange indstilnings muligheder. Men der skal holdes stille når man
zoom'er
med 10 x. Købte det i kamerahuset på Nørrebro. www.kamerahuset.dk eller
prøv
www.edbpriser.dk under hardware og digitalkamera.

MVH

Claus Weichel

Fra : Thomas H.

Dato : 14-05-03 23:17

"Claus Weichel" <cmw@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det jeg lige har nået at teste er: Gode klare billeder, mange "rigtig"
> mange indstilnings muligheder. Men der skal holdes stille når man

Hej Claus

Jeg købte egentlig også 740'eren i starten, så opdagede jeg at den ikke
optog lyd sammen med video, og det var et af de krav jeg satte.

Ellers syntes jeg også selv det var et fedt kamera, jeg kunne rigtigt godt
lide zoomen, og skærmen bag på syntes jeg var væsentlig bedre end på Canons
Ixus V2.

Jeg glæder mig meget til jeg får min 750'er, men den kommer desværre først
på gaden til Juli

Med Venlig Hilsen

Thomas H.

Fra : Claus Weichel

Dato : 14-05-03 20:44

Hej Thomas,

Jeg glemte helt at, der følger en god software med og at det er
utroligt hurtigt til at lager billederne. Så du kan tage billederne
hurtigt efter hinanden.

Tag et kig på min hjemmeside der har jeg lagt et par at dem.

http://claus.weichel.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=2350

MVH

Claus Weichel