Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lens converter til Canon A70
Fra : Thomas

Dato : 11-05-03 10:31

Hej

Jeg ville høre om nogle af jer ved hvor jeg kan fremskaffe en lens converter
til mit Canon A70. Ifølge Canon hedder det LA-DC52C, men jeg kan ikke finde
nogle steder hvor det sælges.

Er det korrekt forstået at man med denne converter kan sætte filtre, fra
andre end Canon, på ? Her tænker jeg især på et polfilter som er min store
drøm

Thomas

Fra : Jens Skaarup

Dato : 12-05-03 07:09

"Thomas" <thomas.autzen@REMOVEmail.dk> wrote in > Jeg ville høre om nogle af
jer ved hvor jeg kan fremskaffe en lens converter
> til mit Canon A70. Ifølge Canon hedder det LA-DC52C, men jeg kan ikke
finde
> nogle steder hvor det sælges.

http://www.goecker.dk/ har CANON LA-DC 52B OBJEKTIV CONVERTER ADP. til 170,-
+ moms. Kan det bruges? /jens skaarup

Fra : Thomas

Dato : 12-05-03 08:46

"Jens Skaarup" <jsk@phaseone.dk> wrote in message

> http://www.goecker.dk/ har CANON LA-DC 52B OBJEKTIV CONVERTER ADP. til
170,-
> + moms. Kan det bruges? /jens skaarup

Ja det er jo det jeg ikke ved - de ligner umiddelbart slet ikke hinanden på
de billeder jeg har set ??

Thomas