Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
USB2 CF reader?
Fra : Michael Holm

Dato : 11-05-03 00:05

Findes der virkelig ikke USB2 cardreaders? - Det tager en fandens tid at
tømme et 1GB kort.

--Michael

Fra : Madsen

Dato : 11-05-03 00:19

Michael Holm skrev:

> Findes der virkelig ikke USB2 cardreaders?

Jo da.
<http://www.extremeoverclocking.com/reviews/misc/Sandisk_ImageMate_6in1_1.html>

Madsen.

Fra : Henrik

Dato : 11-05-03 08:51

"
> Findes der virkelig ikke USB2 cardreaders? - Det tager en fandens tid at
> tømme et 1GB kort.
>
> --Michael

Hej Michael

Både Sandisk, PQI og Hama har USB 2.0 kortlæser. Send mig en mail via
info@digitalfotoservice.dk og jeg skal finde nogle priser frem til dig.

Mvh.
Henrik
www.digitalfotoservice.dk

Fra : JH

Dato : 11-05-03 08:49

Michael Holm wrote:
> Findes der virkelig ikke USB2 cardreaders? - Det tager en fandens tid
> at tømme et 1GB kort.

Joda - har selv et af slagsen.
Det er "Travel flash PQI USB Card Reader/Wr"
Købt hos www.shg.dk - varenr 520108.
Koster kr. 336,79 incl porto.
Men husk at du ikke får den fulde USB 2.0 hastighed,
men kortets max-læse-hastighed.
Men det er stadig meget hurtigere end USB 1.1.

JH

Fra : Claus Smith

Dato : 11-05-03 09:26

Ifølge www.edbpriser.dk så kan du købe en Sandisk ImageMate, til USB 2.0,
som kan bruges til 6 forskellige kort typer for kun kr. 325,- + levering.

Claus Smith

Fra : Claus Smith

Dato : 11-05-03 09:28

Her får du et link direkte til producentens hjemmeside, hvor du kan læse
mere om den.

http://www.sandisk.com/consumer/sixinone.asp

Claus Smith

Fra : LH Søfren

Dato : 14-05-03 16:56

Jeg har lige (april måned) købt en RiData 6-i-1 USB 2.0 til kr. 187,- i
www.itbutikken.dk
Jeg kan dog ikke finde den på deres hjemmeside lige nu, men prøv at spørge
dem.
Den fungerer perfekt, og er meget hurtig med det jeg har set indtil nu.
Lars Henrik
NB: fjern ".out" i mailadresse