Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer mrd Olympus C1
Fra : Mr. Nobody

Dato : 09-05-03 18:24

Hej jeg har et Olympus C1 digetal kamare der lige pludselig ikke virker,der
er kun en blå skærm bag på hvor der står D:1E10 er der en det ved hvad det
betyder?.Hilsen og på forhånd tak Jesper

Hilsen Jesper (Mr.Nobody)

Fra : henrik c

Dato : 09-05-03 18:50

Angående de fedtede fingre på linsen.

Photocare har et rensesæt specielt til kameraer fra Hama, der er
renseservietter til linsen, til skærmen, og til kontakterne inde i
kameraet, der hvor hukommelseskortet sidder.

Fra : Mr. Nobody

Dato : 10-05-03 23:01

Er der ikke nogen der ved hvad det betyder