Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opsætning af Digitalkamera til pc !
Fra : Jørgen

Dato : 09-05-03 11:24

--
Jeg har et billig Digitalkamera som har fungerede godt, men efter
at jeg har haft min pc sat op på ny, skulle jeg lige installerer mit
Digitalkamera igen, men jeg kan ikke få kontakt mellem kameraet og min
pc, er der en der lige ved hvordan man gør, eller hvor man kan få
hjælp, jeg har en installations cd.
Jeg har win 98 og midt Digitalkamera er Digitec BE 80
Jeg prøvet flere gange ,men det er som om at den ikke kan finde
Driveren
Eller måske er porten ikke sat rigtig

Mange tak Jørgen.....

Fra : Peter Schrøder

Dato : 09-05-03 13:01

"Jørgen (slet U78QN)" skrev
> [...]
> Digitalkamera igen, men jeg kan ikke få kontakt mellem kameraet og min
> pc, er der en der lige ved hvordan man gør, eller hvor man kan få

Kontrollér at kameraet er sat i den "mode" man bruger
når man skal overføre billeder til pc'en
(underforstået, hvis kameraet har en sådan "mode")

> Jeg har win 98 og midt Digitalkamera er Digitec BE 80
> Jeg prøvet flere gange ,men det er som om at den ikke kan finde
> Driveren

Du er muligvis nødt til at vise W98 helt hen til
mappen, hvori driveren er placeret.
Det gør du under "angiv placering" når den spø'r om
driveren

> Eller måske er porten ikke sat rigtig

Jeg antager at den er USB?
Har du andre USB dimser der virker?
Kig i enhedshåndtering om du har enheder med
gule "!" Måske din USB port-driver skal installeres først.
Enhedshåndtering skal åbnes mens kameraet er sat til.
Du kommer til enhedshåndtering ved højreklik på
"denne computer" og vælg "egenskaber".

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Spesialbutikken

Dato : 09-05-03 16:49

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i melding

> [...]
> Enhedshåndtering skal åbnes mens kameraet er sat til.
> Du kommer til enhedshåndtering ved højreklik på

Enkelte digitalkamera virker ikke på win98, muligens du skal inn med
win98SE.

Mvh
Jan

Fra : Jørgen

Dato : 10-05-03 22:36

--
Tak skal for det Peter,det hjalp da jeg satte kameraet til mens
jeg åbnet Enhedshåndteringen

Hilsen
Jørgen