Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Papir instillinger ??
Fra : *Gavtyven*

Dato : 09-05-03 10:24

Hej
Hvad er forskelden at jeg vælger den rigtige papir instilling på printeren
???
alm papir = alm papir instilling
Foto papir = alm papir instilling ELLER foto papir ??????????

bruger den mere eller mindre blæk med de forsk. instillinger ??

-----------------------------
Best Regards

Henrik Olesen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 09-05-03 13:06

"*Gavtyven*" skrev
> Hvad er forskelden at jeg vælger den rigtige papir instilling på printeren
> bruger den mere eller mindre blæk med de forsk. instillinger ??

Ja den tilpasser blækmængden til det aktuelle
papir. For meget blæk på almindeligt papir får
farven til at flyde ud og papiret til at bølge.
For lidt blæk på rigtigt fotopapir giver striber i billedet.
For meget kan gi' en klistret overflade som er længe om at
tørre.
Men ingen indstillinger er absolutte. Prøv
dig frem, indtil du finder det rigtige til din printer
med netop dit papir.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply