Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Battery Pack til Eos 3000
Fra : Thomas

Dato : 08-05-03 20:14

Hejsa

Jeg har netop fået en BP-220 battery pack til mit Canon Eos 300V.
Den blev min bror meget begejstret for, så nu vil han gerne have en til
hans Canon Eos 3000 - Men kan man egentlig få en dertil?

Jeg har kigget i Canons prisliste, og fundet den der hedder BP-8.
Så vidt jeg lige kunne læse virker den også til Eos 3000 - Men
jeg kan ikke rigtig finde ud af om der også er en udløser knap på
den... Eller om det bare er en battery-pack...
Der er jo en udløser på BP-220'eren...

Her er lige et billede af BP-8
http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=15946

Nogen der ved om der er en udløserknap derpå?'

Mvh. Thomas

Fra : Lars [8210]

Dato : 09-05-03 07:15

Thomas wrote:
> [...]
>
> Her er lige et billede af BP-8
> http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=15946
>
> Nogen der ved om der er en udløserknap derpå?'

Hej Thomas

Hvis du kikker her på siden

http://home.wanadoo.nl/erwin.harkink/Photo/EOSAccesoriesComp
atibility.html

så er der ike nævnt EOS 3000'eren. under Powersupl. - så jeg
tror ikke det kan købes.

Til gengæld kan du få et verticalgreb GR-80TP - og det er en
go ting med en udløserknap på højkant. ( Jeg har en VG-10 på
min EOS 3 - og det er behageligt)

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk