Foto
IBM760 5420
Teil 3020
lille digi til 3000 kr.
Fra : KO

Dato : 08-05-03 15:52

Hvilket digitalkamera skal min kammerat gå efter, hvis han vil smide 3000
kr. efter et?
Hans største priotet er et lille og fikst digi-kamera.

Hvad burde han gå efter, hvis kvalitet kommer før størrelse?

Fra : "-

Dato : 08-05-03 17:09

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hans største priotet er et lille og fikst digi-kamera.
>
> Hvad burde han gå efter, hvis kvalitet kommer før størrelse?

Jeg er utroligt glad for mit Nikon coolpix 3100, som er et 3 megapixel cam
med 3xoptisk zoom, det er meget lille og rigtigt nemt at gå til, du kan
bruge det uden at læse instruktionsbogen først.....

du kan tjekke nogle billeder der er taget med det på www.polopower.dk

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Claus Smith

Dato : 09-05-03 13:10

Kan godt bakke dig op i dette, er rigtig glad for mit Coolpix 2100, som jo
er lillebror til din 3100.

Claus Smith - Pigefotografen