Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera fra Dantax...?
Fra : MicJen

Dato : 07-05-03 17:05

Hej!

Er der nogen der har nogen erfaringer med nedenstående:
http://asp.dantax-radio.dk/vis_produkt.asp?id=875

Adobe Photoshop 5.0 Limited medfølger også..

Til en pris af 2000,-

Jeg kan se på andre tråde at man skal passe på med at fokusere for meget på
opløsningen.
Men jeg kan jo ikke ane hvilken indmad der sidder i kameraet mht. optik, som
jo også er vigtig.
Hvad med softwaren er en fin, eller?

Nogen der ved noget eller har kommentarer ellers modtages de meget gerne så
hurtigt som muligt, da det er et tilbud.

På forhånd tak.

Mvh
Michael

Fra : Jesper Jeremiassen

Dato : 07-05-03 19:20

Jeg har læst at Dantax SX 4400 z3 også går under mærket Medion, så prøv evt
at finde noget mere om Medions 3,3 mpixel kamera

Jesper