Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-fun... har i haft problemer?
Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 06-05-03 14:55

Hej
Jeg har bestilt et Ixus400 hos foto-fun, men endnu ikke modtaget det, selvom
det ifølge foto-fun er afsendt i torsdags.
Jeg kender ikke firmaet, håber ikke de har taget røven på mig...
forhåbentlig er det bare posten som er langsom.
Har i nogle erfaringer om firmaet -Er de reelle nok?

Mvh. Morten
Som ikke kan vente på nyt kamera...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-05-03 16:28

> Har i nogle erfaringer om firmaet -Er de reelle nok?

Jeg købte af dem for et par uger siden. Pakken kom 3 dage efter jeg
bestilte. Har de ikke et pakkenr. så kan du trace pakken på nettet. Ellers
spørg om der ligger en pakke på posthuset til dig, sedlen budet har lagt er
måske smit ud med nogle reklamer eller noget i den stil.

Niels

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 06-05-03 16:49

Alt i orden ! Kameraet lå på posthuset, jeg havde bare ikke fået besked.
Jubii har lige pakket ud og er ved at lade op ) spæææændende!

Mvh. Morten