Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt, international stockarkiv med foku~
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 19:01

Nogen der kender et relativt billigt webbaseret stockarkiv (billigere
end fx. scanpix), som kan bruges i magasinsammenhæng uden at koste en
mindre formue, helst med abonnement uden download-begrænsning - vi
skal først og fremmest bruge billeder af teknologi, maskiner,
infratruktur og andet "u-naturligt" altså ingen børn, ponyer og
roser.....

KS

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 05-05-03 22:47

kelds wrote:
> [...]
> skal først og fremmest bruge billeder af teknologi, maskiner,
> infratruktur og andet "u-naturligt" altså ingen børn, ponyer og

Hej Kelds

I et vist omfang, har jeg en del fotos af netop de emner som du
efterlyser, tag selv et kik på http://www.photo-gallery.dk -
og kontakt mig, hvis du har spørgsmål...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Alex W

Dato : 06-05-03 10:06

Prøv evt. www.e-billeder.dk
Der er 3 fotografer tilknyttet og fotografere alle teknisk med Canon med 6
Mpix eller mere.

/Alex

Fra : Alex W

Dato : 06-05-03 11:35

Undskyld, jeg var lige hurtig nok.
Billeder at teknik og infrastruktur vil ikke blive lagt på nettet, da det er
for specielt.
mht. www.e-billeder.dk

/Alex