Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Forskel på Sony P32 og P52
Fra : Bent

Dato : 04-05-03 20:41

Jeg har kigget lidt på at købe et digitalkamera, og jeg blev enig med mig
selv om at jeg ville have et Sony, og efter at have kigget lidt på de
forskellige modeller er der 2 tilbage:

Sony CyberShot DSC-P32
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324708044

Sony CyberShot DSC-P52
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324708045

Jeg kan ikke se hvad forskellen er på disse kamera, udover at P32 har 3x
Optisk zoom, og koster mindre. Hvordan kan dette give mening? De er så vidt
jeg kan se, blevet udgivet på samme tid.

Bent

Fra : Mark Beaumont

Dato : 05-05-03 00:59

Bent wrote:
> Jeg kan ikke se hvad forskellen er på disse kamera, udover at P32 har
> 3x Optisk zoom, og koster mindre. Hvordan kan dette give mening?

P32 har ikke optisk zoom.
P52 har 2x optisk zoom.

Vh Mark

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 02:57

Aaah, takker

Bare edbpriser der fejler i deres info så
P52 it is then

Bent