Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Analog kamera -> Digitalkamera
Fra : Inkognito

Dato : 04-05-03 18:23

Jeg har et Pentax MZ50 spejlreflekskamera. Jeg tænkte på om det er muligt at
få en "digital film" eller et eller andet bagstykke så man kan tage digitale
billeder med kameraet? I stedet for at skulle ud og bruge en formue på et
digitalkamera....

Fra : Michael Holm

Dato : 04-05-03 18:49

Ja, men det koster 10 formuer.

--Michael

Fra : Inkognito

Dato : 04-05-03 19:10

> Ja, men det koster 10 formuer.

Min formue er på 1kr. så det lyder ok - nej ok, altså er der ikke noget
sparet. Har du evt et link til lidt info?

Fra : Michael Holm

Dato : 04-05-03 20:08

Spørgsmålet bliver stillet hver 14. dag her, så kig lidt tilbage i tiden,
evt. på google.

Fra : Esben

Dato : 05-05-03 08:00

Nej-det digetale bagstykke er en and der aldrig blev serligt godt men
tilgengæld blev det dyrt,hvorfor det blev opgivet

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 05-05-03 21:09

"Inkognito" <no_spam@its.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
digitale
> billeder med kameraet? I stedet for at skulle ud og bruge en formue på et

Dette link blev lagt i denne gruppe for et par uger siden
http://www.die-fotoschule.de/e-film.htm

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : xylo

Dato : 07-05-03 00:48

Lyder lidt ligesom at sætte farvefolie på sit sort/hvid TV