Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax eller?
Fra : JD\(8600\)

Dato : 03-05-03 18:23

Min kammerat og mig har været ude og kikke på digital kamera idag.

Jeg blev int, i Pentax Optio S til 2999,- da jeg mener den opfylder det jeg
har bro for mht. compact/solid/design og optisk zoom.

Min kammerat faldt for Pentax Optio 550 til 5799,- da han gerne vil have en
lidt højere opløsning men eller samme krav, og efter at have kikke på
www.dpreview.com ser det ikke så dumt ud.

Er der nogen har nogle bedre forslag i disse 2 prisklasser og og evt. nogen
som har erfaring med disse kameraer ?

JD

Fra : Kim Pedersen

Dato : 04-05-03 11:40

Hej!

Optio S til kr. 2999,-?!! Laveste pris i følge edbpriser.dk er kr. 3619,-.

Jeg har selv været meget lun på Optio S. Virkelig lækker sag! Desværre er
joysticket p*sseirreterende at bruge.
Jeg har fået lavet nogle papirbilleder af billeder hentet forskellige steder
på nettet (se links nedenfor.)
Jeg er meget skuffet over billedkvaliteten ift. alle andre 3MP kameraer, som
jeg har set på. Jeg vil anbefale Canon IXUS V4 eller IXUS 400. Sidstnævnte
tager imponerende gode billeder og under gode lysforhold vil du næppe kunne
se forskel på billeder taget med et Canon G3 (såvidt en anmeldelse).

Check anmeldelser på:
http://www.dpreview.com (oversigten over specifikationer er ofte
fejlbehæftet, men ellers gode anmeldelser og diskussionforums)
http://www.imaging-resource.com
http://www.digit.no
http://www.dcresource.com
http://www.steves-digicams.com

Laveste priser i Tyskland: http://www.guenstiger.de

/Kim

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 04-05-03 20:03

"JD(8600)" <jdr@_FJERN_mail.tdadsl.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> har bro for mht. compact/solid/design og optisk zoom.

Hvad med Casio Ex-z3 ?

Er anmeldt på http://www.steves-digicams.com/ og vinder over Optio S. (De
bygger på samme platform)

\MK