Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
UVF.dk gratis UnderVandsFotografi databa~
Fra : UVF.dk - Administrat~

Dato : 03-05-03 13:51

UVF.dk har nu fået en automatiseret watermark funktion til copyright
beskyttelse af dine uploadede billeder.

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

www.UVF.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-05-03 14:31

UVF.dk - Administrationen wrote:
> UVF.dk har nu fået en automatiseret watermark funktion til
> copyright beskyttelse af dine uploadede billeder.
> Mange hilsner,
>
> UVF.dk - Administrationen
>
> www.UVF.dk

Øhhh, har vi ikke snart set nok til dine reklamer?

Der findes vist en anden gruppe som er beregnet til opslag!

FUT

MVH Mads Stetter

Fra : UVF.dk - Administrat~

Dato : 03-05-03 17:01

> [...]
>
> FUT
>
> MVH Mads Stetter

> Der findes vist en anden gruppe som er beregnet til opslag!

Hej Mads

Alt hvor man sætter sin link, kan forståes som reklame.
Men det her skulle være en relevant sikkerhedsinformation. Til dem der ville
komme til at bruge denne gratis galleri.
Jeg kalder det service.

Mange hilsner,

UVF.dk - Administrationen

www.UVF.dk

Fra : max

Dato : 04-05-03 17:49

> [...]
> Men det her skulle være en relevant sikkerhedsinformation. Til dem der ville
> komme til at bruge denne gratis galleri.

Hej Joern Martin Raun / UVF.dk - Administrationen

Det er et fedt site du har lavet og de tilføjelser du laver er
al respekt værd..
Det lyder bare som om du pisser dine "kunder" af, ved at
poste her, en komentar som "Jeg kalder det service. "
tror jeg sku heller ikke de sætter pris på.
En anden strategi vil måske gøre dem mere venligt sindede,
feks. kan du dagligt invitere folk til at kigge på nye billeder,
det er en yndet og accepteret teknik, her i gruppen..
Det er et af de flotteste/brugervenlige site jeg har set i den
kategori og det fortjener en masse support.. -max-

Fra : UVF.dk

Dato : 05-05-03 16:03

'> Det lyder bare som om du pisser dine "kunder" af, ved at
> poste her, en komentar som "Jeg kalder det service. "

Ja! Mads har jo ret.
Jeg har da vist overdrivet det der med mine postings "reklame".

Sorry :-/