Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Zoom Browser 4 og Canon G2 - problem~
Fra : Per O.

Dato : 03-05-03 11:00

Jeg har haft Zoombrowser 4 installeret, men den nægter at finde mit G2.
Nogen som har haft samme problem, eller nogen som kender en løsning ?

Per O.

Fra : michael bennati scho~

Dato : 03-05-03 17:30

har du installeret driveren til dit cam?

Fra : Per O.

Dato : 04-05-03 16:54

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3eb3ee9b$0$72361$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> har du installeret driveren til dit cam?

Når jeg installerer den version, som følger med G2'eren finder programmet
selv kameraet. Hvad kan jeg så have glemt her ? Kan jeg finde drivere et
eller andet sted ?

Per O.

Fra : michael bennati scho~

Dato : 04-05-03 19:48

> [...]
> selv kameraet. Hvad kan jeg så have glemt her ? Kan jeg finde drivere et

Måske du skulle fjerne den gamle zoombrowser helt..evt også afinstallere G2
wia driveren igen..og så installere den nye zoombrowser + wia driver igen.
mvh Michael

Fra : zigge

Dato : 16-05-03 23:52

"Per O." <dont_mail@me.dk> wrote in message
> Jeg har haft Zoombrowser 4 installeret, men den nægter at finde mit G2.
> Nogen som har haft samme problem, eller nogen som kender en løsning ?

Æh, jeg går ud fra at det er når du javer' stikket i at den ikke kan finde
kameraet. Er dette indstillet korrekt?

//zigge

Fra : Anders Lund

Dato : 04-07-03 05:59

Per O. wrote:
> Jeg har haft Zoombrowser 4 installeret, men den nægter at finde mit G2.
> Nogen som har haft samme problem, eller nogen som kender en løsning ?

Undskyld det sene svar på denne artikkel. Jeg sidder med samme problem:

Installerede softwaren (Canon A70).
Genstartede computeren.
Tilsluttede mit kamera i afspilsings mode.
Computeren finder kameraet og installere drivere til dette.
Jeg åbner Zoombrowseren, som kan sige at den ikke har fundet noget kamera.

Jeg tror dog at det er min Windows som er syg, da jeg har nøjagtig det
samme problem med min Canon scanner. Scanneren virker under Linux - har
ikke prøvet med mit kamera endnu herunder.... men jeg reinstallere
Windows i aften.

Fik du det til at virke Per? Hvordan? (Vil gerne undgå reinstallation.

/Anders