Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad duer til mit G3
Fra : H. Weinackle

Dato : 02-05-03 20:45

Jeg overvejer hvilket ekstra udstyr jeg skal have til mit G3.

Jeg er ret nybegynder og overvejer at købe en UV filer og pol filter.

Har set på Hama's - skal jeg købe 52 eller 58 mm.?

Kan jeg umiddelbart bruge nogle af dem på mit kamera eller skal jeg have en
52 eller 58 mm adapter?

Andet der ellers kan anbefales til G3?

Mvh.

Hans W.

Fra : michael bennati scho~

Dato : 02-05-03 23:32

Du skal have en adapter. Prøv www.lensmateonline.com

> Andet der ellers kan anbefales til G3?

ja. En ekstern blitz. fx Speedlite 420ex.
michael

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-05-03 06:55

Sat, 3 May 2003 00:31:47 +0200, skrev michael bennati schou:

>ja. En ekstern blitz. fx Speedlite 420ex.

- og en 256 hestes huskekiks.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : René Sørensen

Dato : 03-05-03 13:51

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i >
<og en 256 hestes huskekiks.

Hvad hedder sådan en til et Sony kamera ? En huske chop stick ...

- René

Fra : 4b

Dato : 03-05-03 08:09

Du kan jo starte med at læse din manual - se under tilbehør.

4b