Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Store billeder, hvor?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-05-03 15:33

Hej alle

Er der nogen, der ved, hvor man i Kbh. kan få lavet store forstørrelser ca. 50
x 75 efter en cd-rom. Det skal være billigt.

Der er flere steder, som har den størrelse til ca. kr. 80,- men det er kun
efter negativer.

Jeg har spurgt hos flere fotohandlere, men de skal have mellem kr. 4-500 bare
for et styk..

Claus

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 02-05-03 16:23

> [...]
> efter negativer.
>
> Jeg har spurgt hos flere fotohandlere, men de skal have mellem kr. 4-500

Nu ved jeg ikke hvad billigt er, og om kvaliteten er ok.... men FotoLabo
(http://www.fotolabo.net/danmark/index_low.html) laver 50 x 75 cm til 199,-
pr. stk. (det er da halv pris af fotohandlernes pris)

Mvh.
Karsten Kryger

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-05-03 17:15

"Karsten Kryger Hansen" <karstenkryger@hotmailABC.com> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke hvad billigt er, og om kvaliteten er ok.... men FotoLabo
> (http://www.fotolabo.net/danmark/index_low.html) laver 50 x 75 cm til 199,-
> pr. stk. (det er da halv pris af fotohandlernes pris)

80,- synes jeg er billigt

199,- er måske rimeligt, men lige i overkanten...

Claus

Fra : Kim Meineche

Dato : 05-05-03 15:30

Jeg mener at japanphoto også laver digitale print i denne størrelse.

www.japanphoto.dk

venligste hilsner fra Kim Meineche!