Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vurdering af Canon EOS udstyr
Fra : Bong

Dato : 02-05-03 10:35

Hej jeg vil gerne vide hvad dette kunne være værd ved et samlet salg.

Huse:
Canon EOS 600
Canon EOS 5 + Vertikalgreb

Flash
Canon Sppedlite 540EZ
Vivatar zoom flash 28-80 mm

Objektiver
Canon AF Objektiv 50mm med org. modlys og uv filter f.1/1,8
Sigma DL 35-80mm f.1/4-5,6
Sigma UC 70-210mm f.1/4-5,6 med org modlysblænde

Filter
2 UV
1 Skylight

Tasker
2 Stk mellemstore tasker af god kvalitet

Udstyret er i god stand og virker 100 %

Men som sagt er jeg kun intrasseret i at få det vurderet, ved ikke om det
skal sælges endnu.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 02-05-03 11:19

det kommer meget an på standen, er det brugt professionelt ?

Hvis det fungerer 100 %, og er i god stand, og ikke er brugt professionelt
vil jeg sige at priserne er:

> Huse:
> Canon EOS 600
800-1000 kr

> Canon EOS 5 + Vertikalgreb
1500-2000

> Flash
> Canon Sppedlite 540EZ
600

> Vivatar zoom flash 28-80 mm
???
> Objektiver
> Canon AF Objektiv 50mm med org. modlys og uv filter f.1/1,8
800
> Sigma DL 35-80mm f.1/4-5,6
???
> Sigma UC 70-210mm f.1/4-5,6 med org modlysblænde
???

> Filter
> 2 UV
> 1 Skylight
200

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 02-05-03 11:21

lige en ting til, jeg er måske intereseret i at købe dit Canon EOS 5 hus +
dit canon 50 mm objektiv, men jeg skal selv af med lidt fotoudstyr først...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-05-03 14:29

Bong wrote:
> [...]
> 2 Stk mellemstore tasker af god kvalitet
>
> Udstyret er i god stand og virker 100 %
>
> Men som sagt er jeg kun intrasseret i at få det vurderet,

Jeg tror du skal kikke på foMag listen.
http://www.fotomagazin.de/Frames_Fomag02.htm for at få
prisniveauet

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-05-03 14:55

Bong wrote:
> [...]
> 2 Stk mellemstore tasker af god kvalitet
>
> Udstyret er i god stand og virker 100 %
>
> Men som sagt er jeg kun intrasseret i at få det vurderet,

Hej igen
Hvis du vil sælge enkeltdele så har jeg interesse i

Canon Speedlite 540EZ

Fra : Bong

Dato : 02-05-03 16:25

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> samlet salg.

140 Euro
390 Euro

300 Euro
Vertikal greb VG-10 ( Set solgt i dba til 500 )

ca. 200 kr

> f.1/1,8
ca. 115 Euro

40 Euro
60 Euro

200 kr

300 kr ca ( DBA)

> [...]
>
> Lars
>
> e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
> Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /

Ehhe okay det gør jeg så det er i følge den side du opgav 1045 Euro værd +
de danske priser på nogle af tingene som er 700 kr. Dette bliver alt i alt
1045 Euro = 1045*7 ( Ved godt det er lidt mere ) = 7315 + 700 kr = 8015
kr...
Kan det virkelige passe det er så meget værd og tror i det kan sælges i DBA
Til ca 8000 kr...?
Vil på nuværende tidspunkt ikke sælge men overvejer det inden for et par
måneder.

Fra : Lars

Dato : 02-05-03 16:52

> [...]
kan sælges
> i DBA Til ca 8000 kr...?
> Vil på nuværende tidspunkt ikke sælge men overvejer det

Hej igen
Det hele afhænger jo også af stand - hvad dit udstyr har
været udsat for.. slid osv.

Det er vejledende priser der er på foMag - og de er fra
august sidste år - så det bliver spændende at se hvad der
sker til august, når listen bliver opdateret.
Det er det ikke en facitliste, nærmere en tommelfingerregel.

En brugt EOS 5 + VG10 er set handlet privat til 2800 og op..

Du kan se en brugt EOS 5 + en VG10 til 370 hos
www.isarfoto.de til 370 euro

En CANON Speedlite 540 EZ Blitz bliver handlet brugt - fra
190 euro hos isarfoto, så de trehundrede er nok i
overkanten...

Held og lykke med salget..

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 02-05-03 17:16

det er meget svært at sige, jeg må sige at jeg tror det bliver svært at
sælge sammen til 8000 kr i dba. Jeg tror du får mere held af at dele det
lidt op, og så sælge delene/pakkerne...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Pico

Dato : 02-05-03 17:13

Bong wrote:
> "Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

KLIP
> [...]
> 7315 + 700 kr = 8015 kr...
> Kan det virkelige passe det er så meget værd og tror i det kan sælges

Nej

Pico