Frontpage Server Extentions
Fra : Knut A. Ausland

Dato : 26-03-01 12:12

Jeg har Windows 98 som operativsystem, og bruker Frontpage 2000 til å lage
min website.

Må jeg gjøre noen form for oppgradering, dersom jeg vil publisere min
website med Frontpage publiseringsverktøy ??

Fordi det er helt OK å "uploade" via FTP, men via Frontpage så får jeg det
altså ikke til.

Det "popper" ikke opp noe spørsmål om brukernavn / passord sånn som jeg vet
det burde gjøre.

Til opplysning, så kan det nevnes at min domeneleverandør godtar Frontpage,
så det er ikke her feilen ligger.

Fra : Max Andersen

Dato : 27-03-01 23:22

Din domæneleverandør tager sikkert penge for at sætte frontpage extensions
op på dit site. det er normalt ikke gratis, selvom udbyderen tilbyder det.

Max