Ophør af Hvidovre Akvarie Forening
Fra : Michael Troels Widen~

Dato : 26-03-01 11:26

Hej NG.

Vi tillader os at henvende os til Jer for at gøre opmærksom på, at Hvidovre
Akvarie Forening vil blive nedlagt pr. 31.05.2001.

Da vi har en del materialer, så som akvarier, planter, pumper, fisk,
varmelegemer m.m. til rimelige priser, som måske kunne have Jeres interesse,
så er i velkomne til at besøge
os i foreningens lokaler Hvidovrevej 139, kld. (under Gardinforretningen)
på hverdage mellem kl. 16.00 og 18.00 eller om søndagen mellem kl. 10.00 og
14.00.

Ring evt. i forvejen til Per på tlf.: 36 78 97 57 eller til Klaus på tlf.:
36 49 09 15.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Hvidovre Akvarie Forening

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-03-01 22:43

kunne du ikek skrive lidt mere præcist hvad I har, dvs hvor store akvarier
osv

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : Tom Manczak

Dato : 27-03-01 14:06

> kunne du ikek skrive lidt mere præcist hvad I har, dvs hvor store
akvarier
> osv

Jeg har været derude og kan fortælle at de har en del akvarier på
følgende størrelser: 50*50*50 og 100*50*50, plus nogle få i andre
størrelser.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Denmark, Copenhagen
ICQ: 110297734

Fra : ole larsen

Dato : 27-03-01 17:28

Thomas Jensen skrev i meddelelsen <99od7r$ov6$1@news.inet.tele.dk>...
>kunne du ikek skrive lidt mere præcist hvad I har, dvs hvor store akvarier
>osv
>Mvh
>Thomas Jensen

Og helst på den relevante gruppe,
dk.marked.privat.dyr.akvarium, der just er blevet oprettet med køb-salg for
øje.

venligst ikke her.

Ole

Fra : Henrik Schwarz

Dato : 27-03-01 16:57

jeg kunne godt bruge et lysstofrør hvis i har det

Fra : Tom Manczak

Dato : 27-03-01 17:09

Det tror jeg ikke du skal regne med, de er vist nok lånt af kommunen.

Fra : Terrarieforeningen A~

Dato : 28-03-01 22:17

Med kondolence

Ja det er sørgeligt at være vidne til at diverse foreninger (også de
landsdækkende) vælter omkuld fra en side af for øjeblikket.

Har folk i dag nok i sig selv? Er der for megen "kun nyde" og for lidt "yde"
i dag? Det med at hverdagen er fortravlet taler mange om. Og det er den vel
også, men vel næppe mere end den altid har været (?).

med sørgelig hilsen
Ivan