VB com på Unix ?
Fra : Cyanide

Dato : 26-03-01 11:19

hej
min udbyder af mit domæne fortæller mig at det ikke er muligt at installere
VB components på deres servers !!
de bruger Unix system servers og siger at COM ikke kan installeres da dette
kun kan lade sig gøre på en wintelserver.
hmm dette finder jeg en smule latterligt og spørger derfor jer hvad ellers
kan jeg bygge mine componenter i 4 at de virker/kan installeres over unix.

Hilsen Thomas

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-03-01 10:54

"Cyanide" <llama@mail.dk> wrote in message
> [...]
> kan jeg bygge mine componenter i 4 at de virker/kan installeres over unix.

Det er da ikke latterligt. VB bruger nogle komponenter som findes i windows.
Disse funktioner findes ikke i Unix. For at lave et komponent til Unix, så
skal du lave det i C.

--
Niels Henriksen
Systemudvikler