FORMMAIL : Hvordan ?
Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 26-03-01 10:27

Hejsa !
Jeg fandt dette på subnets hjemmeside, men hvordan implementerer jeg det så
det passer til
www.avlscentret-kollund.dk/bestilling/bestilling_right.htm

jeg har en formular liggende, men ved ikke hvordan jeg lige får den sendt
til en emailadresse............
det må gerne komme til at ligge som noget DB noget...........

men hvis det er for svært så skal det bare komme på email som hedder
avlkoll@post12.tele.dk

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 26-03-01 10:31

Jeg glemte lige det væsentlige.......... sorry

> Jeg fandt dette på subnets hjemmeside, men hvordan implementerer jeg det

> det passer til
> www.avlscentret-kollund.dk/bestilling/bestilling_right.htm

<form method="post" action="http://tools.subnet.dk/formmail.pl">
<input type="hidden" name="recipient"
value="formmail@dit-hjemmeside-navn.subnet.dk">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.dit-hjemmeside-navn.subnet.dk">
<input type="text" name="ditnavn" value="navn">
<input type="text" name="hilsen" value="hilsen">
<input type="submit" name="Submit" value="Submit">
</form>

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 26-03-01 14:52

THOMAS VESTERGAARD wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg fandt dette på subnets hjemmeside, men hvordan implementerer jeg det
> [...]

Hej Thomas

Prøv at tage et kig på denne artikel: http://www.html.dk/artikler/00012/

Med venlig hilsen

Andreas Astrup - html.dk

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 26-03-01 17:59

OK TAK FOR HJÆLPEN :_)

--
Thomas Vestergaard
Tlf : 21834342

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-01 21:59

Mon, 26 Mar 2001 18:58:31 +0200, skrev "THOMAS VESTERGAARD"
<tomvik@hotmail.com>:

>OK TAK FOR HJÆLPEN :_)

Vil du ikke gerne lære at quote rigtigt?

Der er ingen grund til at gentage hele det indlæg, som du svarer på og
skriver du svaret under det citerede, så er det hele meget nemmere at
læse.

Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

med venlig hilsen
Knud