MS Windows
briani 27239
Fjerne meddelse om ny mail i logon XP
Fra : Lars Ninn

Dato : 16-05-03 12:30

Hej NG
Jeg har på logonsiden for de forskellige brugere i XP home en meddelelse om
at der ulæste mails, hvordan fjerne denne da alle mails er læst. er det i
Registry jeg skal ind?

/Lars

Fra : Madsen

Dato : 16-05-03 12:58

Lars Ninn skrev:

> Jeg har på logonsiden for de forskellige brugere i XP home en
> meddelelse om at der ulæste mails, hvordan fjerne denne da alle
> mails er læst. er det i Registry jeg skal ind?

Det nemmeste er at bruge TweakUI til det.
<http://www.microsoft.com/windowsxp/home/downloads/powertoys.asp>
Under Logon > Unread Mail kan du blot fjerne fluebenet ved: 'Show
unread mail on welcome screen' og så er den ged barberet.

Hvis du af en eller anden grund ikke vil bruge TweakUI så:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\
[Din mail-adresse]. I højre side ændrer du: Message Count til 0.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail.
I højre side ændrer du: MessageExpiryDays til 0.

Madsen.

Fra : Lars Ninn

Dato : 16-05-03 13:39

Tak for hjælpen
/Lars

Fra : jens

Dato : 16-05-03 19:14

"Lars Ninn" <lars-ninn@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen
> /Lars
> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Eller i MSN funktioner - tilføjelses programmer aktivere "msn" og se hvad
det er for mails den mener ikke er læst.

mvh Jens