MS Windows
briani 27239
servicepack 1 fortsat
Fra : Fam. Jensen

Dato : 15-05-03 23:33

JEG UNDERSTREGER AT MIN VERSION ER LOVLIG!!!!! Den kører på en medion pc og
win var forinstalleret. Jeg har licensnummeret, men det virker stadig ikke!!

Fra : WE

Dato : 15-05-03 23:40

??

Fra : klander

Dato : 16-05-03 00:20

> [...]
og
> win var forinstalleret. Jeg har licensnummeret, men det virker stadig

Hej
Ring til Microsnot undskyld Micorsoft og beklag dig

Kurt

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-05-03 07:43

On 16 maj 2003, Fam. Jensen wrote something like this :

> JEG UNDERSTREGER AT MIN VERSION ER LOVLIG!!!!!

Hvem har antydet noget andet?

Ring til MS. Det er jo sådan noget man kan nyde at have lov til når
man nu HAR et registreret købt og betalt kopi af Windows.

--
Palle Jensen

Fra : Edmund

Dato : 16-05-03 09:36

Palle Jensen wrote:

> Ring til MS. Det er jo sådan noget man kan nyde at have lov til når
> man nu HAR et registreret købt og betalt kopi af Windows.

Hjælper de også hvis man har en OEM version som følger med mange nye
pcér

--
Mvh Edmund

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-05-03 09:49

On Fri, 16 May 2003 10:36:05 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>Hjælper de også hvis man har en OEM version som følger med mange nye
>pcér

Det tror jeg ikke. Fidusen ved oem-versioner er vist, at support
påhviler sælger, ikke producent, i dette tilfælde vel Medion eller
Aldi. Men det vil stå i de medfølgende papirer.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Edmund

Dato : 16-05-03 09:58

Peter Loumann wrote:

> Det tror jeg ikke. Fidusen ved oem-versioner er vist, at support
> påhviler sælger, ikke producent, i dette tilfælde vel Medion eller
> Aldi.

Har aldi eller Medion ret til at uddele nye koder hvis den skulle være
blokeret efter instal af SP1

--
Mvh Edmund

Fra : [8000]HH

Dato : 16-05-03 10:34

> Hjælper de også hvis man har en OEM version som følger med mange nye
> pcér

Yup.. Så koster det bare 650 kroner i timen :o/

Fra : Ole Mogensen

Dato : 19-05-03 13:56

"[8000]HH" wrote:

> Yup.. Så koster det bare 650 kroner i timen :o/

Vrøvl , man ringer til MS support , opgiver sin reg. nøgle , og får en ny
,
det tog 4 minutter sidst jeg havde det problem med en OEM.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Fam. Jensen

Dato : 19-05-03 20:39

Jeg vil gerne takke alle som har givet svar....
Jeg prøver nu at kontakte MS.

TAK endnu engang.