MS Windows
briani 27239
Nyt startbillede
Fra : Fly Christensen

Dato : 15-05-03 16:02

Er det muligt at lave et andet startbillede til Windows? Hvordan gøres
dette så billedet bruges ved start af Windows.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-05-03 17:37

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Er det muligt at lave et andet startbillede til Windows? Hvordan gøres
>dette så billedet bruges ved start af Windows.

Starter med at fortælle, hvilken windowsversion, det drejer sig
om.
--
Knud

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-05-03 19:38

Win 98SE

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Leony

Dato : 15-05-03 21:17

> Win 98SE

Du kan prøve med denne guide:
http://www.virtual-hideout.net/guides/windows_logo_mod/index.shtml

Man kan også downloade masser af færdige startup screens, de er lige til
at installere og efterfølgende bruge.
http://www.google.com/search?q=download+windows+98+startup+screens&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8
kunne være en start.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-05-03 11:35

On Thu, 15 May 2003 22:17:15 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Du kan prøve med denne guide:
>http://www.virtual-hideout.net/guides/windows_logo_mod/index.shtml

Jeg kan desværre ikke få det til at virke, men tak for linket.

Fly

--
In space nobody will hear your cream