Apache manager...
Fra : Martin

Dato : 25-03-01 22:29

Hvor er det nu lige man kan finde den...
*hader at lukke det ned i ms-dos*
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-03-01 22:55

On Sun, 25 Mar 2001 23:29:07 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

>Hvor er det nu lige man kan finde den...

Man søger fx efter Apache Manager?

http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&q=Apache+manager&lr=

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : John Joe

Dato : 26-03-01 14:35

"Martin" <martini@mailme.dk> wrote in message
> Hvor er det nu lige man kan finde den...
> [...]

Jeg har oplevet at apache manager kørte ustabilt. Jeg har i stedet oprettet
en fil "STOPapache.bat" med flg.indhold:
-------------
c:
cd\
cd "program files"
cd apache
apache -k shutdown
---------------
Til MySQL:
---------------
c:
cd\
cd mysql\bin
mysqla~1 shutdown
-----------------
Jeg har så lavet genveje på skrivebordet til dem. Sæt hak i "Close on exit"
under properties. Denne løsning bruger stort set ingen resurser.
Du kan evt. lave en batch fil der eksekverer dem begge på en gang.

Fra : Mickey

Dato : 26-03-01 16:56

man ku også bare lave en ganske normal windows genvej...

--
Mickey

Fra : John Joe

Dato : 27-03-01 15:27

"Mickey" <news002@susie.dyndns.dk> wrote in message
> man ku også bare lave en ganske normal windows genvej...
>

> --
> Mickey

Tja. Det kunne man vel. Det var nok fordi jeg begyndte med at gøre det i DOS
prompt og så var det naturligt at lave en .bat fil.