MS Windows
briani 27239
Tjekke nethastighed i windows??
Fra : MaRk

Dato : 14-05-03 21:26

Hej

Er der nogen der kender et program til at teste net hastighed med i windows
xp??

Vil nemlig gerne vide hvor hurtigt vores net køre, altså teste om vi får
hvad vi betaler for.

Undskyld hvis jeg er ot, men kunne ikke finde noget bedre sted at spørge.

Mvh
Mark

Fra : BorreBoy

Dato : 14-05-03 21:31

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
windows
> xp??
>
> Vil nemlig gerne vide hvor hurtigt vores net køre, altså teste om vi får

Er det din Internet-forbindelse du snakker om? Så kan du prøve med DuMeter.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : MaRk

Dato : 14-05-03 21:41

> Er det din Internet-forbindelse du snakker om? Så kan du prøve med
DuMeter.

Tak det var det.

Mvh
Mark

Fra : Ole C

Dato : 15-05-03 20:37

MaRk skrev blandt andet:

> Er der nogen der kender et program til at teste net hastighed med i
> windows xp??
>
> Vil nemlig gerne vide hvor hurtigt vores net køre, altså teste om vi
> får hvad vi betaler for.

På Telestyrelsens side www.tst.dk kan du hente et program - TPTEST3.EXE -
der måler din hastighed.
Bemærk at den reelle hastighed af en del helt gyldige årsager er 10-12
procent under det "du betaler for".
For eksempel viser en 256 Kbit/s forbindelse i målingen omkring 225 Kbit/s

--
vh
Ole C

Fra : Leony

Dato : 15-05-03 21:23

"Ole C" <ocl@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> På Telestyrelsens side www.tst.dk kan du hente et program -
> TPTEST3.EXE - der måler din hastighed.

Bemærk dog at dette reelt kun måler din hastighed mellem tst.dk og din
computer. Du kan være uheldig at få en meget skæv måling, hvis
forbindelsen mellem computerne er dårlige.

> Bemærk at den reelle hastighed af en del helt gyldige årsager er 10-12
> procent under det "du betaler for".

Jep, overhead.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : MaRk

Dato : 16-05-03 08:51

> På Telestyrelsens side www.tst.dk kan du hente et program - TPTEST3.EXE -
> der måler din hastighed.
> Bemærk at den reelle hastighed af en del helt gyldige årsager er 10-12

Tror ikke vi kan klage, fik hastigheden 132kbit/s med en 128kbit/s
forbindelse

Fra : Casper

Dato : 20-05-03 22:31

On Fri, 16 May 2003 09:51:23 +0200, "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN>
wrote:

>Tror ikke vi kan klage, fik hastigheden 132kbit/s med en 128kbit/s
>forbindelse

Jeg har målt 3116kbit/s på min 2048 linie

Casper

Fra : MaRk

Dato : 22-05-03 20:35

> Jeg har målt 3116kbit/s på min 2048 linie

SEJT!